Ragnhild, Hör Upp!

Studenten ligger o vilar där borta, medan ragnhilds förfall konstant fortsätter. Att ens spekulera i hur skolan ser ut efter att vi: S:tars Stars drar är ju bara hemskt, man känner nästan medlidande till alla lärare. och tänk om det kommer en likadan etta som nu? då blir en västergård stämpel ett faktum, och drömmen om elittskola borta.
sen får man rent utav skämmas över att man gått på skolan, o det vore ju trist, därför måste vi, skolans elittrupper: treorna, ta tag i situationen.
Mission one; Reclaim café
Denna en gång så vackra chatt har förfallit då kommunister börjat skriva i rött, och massa data-nördar diskuterat hampa. jag menar, det ligger 3 rubriker uppe just nu, och dessa är: "Usch" , "Wtf?" samt "Öhm..."  skandalöst, indeed. Det är dax att starta krig mot dessa små anticimex flugor och det behövs folk som säger ifrån Für helvete! jag startar en ny tråd - aktietråden, så att det blir lite stil på stället. och jag uppmanar Er, att kompanjera mig med lite mer intelligenta inlägg & kommentarer så att åtminstonde Ragnhilds förfall bromsar. Ty, dessa rebeller är blott skugga och stoft.

/Fangeneral Sjögren, S04

Kommentarer
Postat av: Alex

Vem är du att tala om Ragnhild, som inte var med från början? Det är mångfalden i liten skala som gör skolan unik. Alla typer av elever behövs. För övrigt tappade Ragnhild sin klara glans den dagen S01 gick ut. Nu tycks ekonomerna utgöras av irrationella svartskjortor. Det är helt rätt inställning, att lyfta fram S som skolans stolthet, för det kommer vi alltid att vara. Men det skulle inte framstå lika tydligt om inte naturarna fanns där.

Postat av: Pontus

Ha, när du säger "alla typer av elever behövs" så tror jag att du inte är medveten om vad det finns för sorts elever som traskar omkring på den här skolan. Besök skolan en dag, så ska du se att jag är rätt man att yttra mig om situationen ;) btw, kul o se att någon mer förstått S överlägsenhet & suveränitet.

2007-01-20 @ 15:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback