ännu en sån dära morgonblogg

yes box. vaknade upp idag med en sån där schön frilla - en blandning av en galen forskare och en punkare såg jag ut som.
känns som jag ersatt mina halsmandlar med två bowlingklot, för det känns som det pågår ett jävla blitzkrieg i halsen på en varje gång man sväljer, ett helvete frukost, lunch, middag.
det e snudd på att man har lust o hoppa från ett tak o bryta nåra mysiga ben så att man får ta drop istället.
aja, nåt positivt är ju att jag inte vaknar varje gång jag vrider på mig i sängen längre  på grund av min lilla trapp-incident.
det som inte dödar, det härdar, sade han och efter 4 år i syrianska känner man sig snudd på odödlig. jamen de najs.

so far har jag vattnat alla blommorna, matat katterna, badat, käkat frulle, och klockan är 10:43. HAPPY HAPPY. 
igår när jag o jonas stekte genom staden kommer det plötsligt upp en symbol "RCT OFF", varav jag får panik (att pajja farshans lexus innebär många timmar på ICA) o genast skyller på jonas. jonas grips av panik o tar fram manualen, där det står: RCT OFF - Om symbolen blinkar, kontakta närmaste återköpare så snabbt som möjligt, anti-spinn systemet fungerar inte. o det var gaaaaanska halt ute. o där sitter jag o försöker få fram nåra tårar så att det ser ut som om det är synd om mig när jag kommer på att symbolen faktiskt inte blinkar, utan att den bara lyser. ^^
efter att jag stängt av o startat bilen så lyste den inte längre o allt är frid o fröjd. hihi.

man känner sig lite som en schumacher asså...

;)



bai


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Din nersolkade öststatare, har du börjat censurera kommentarer nu också!

2007-01-03 @ 14:38:37
Postat av: Pontus

vissa saker är inte lämpliga helt enkelt. och att du tar mina kommentarer är fan snudd på att det blir raderat också. for forest med yttrandefriheten (varje fall det du skrev) sucker ;)

Postat av: Abdullahiastrid

good job please keep on the good work

2008-10-06 @ 07:55:29
URL: http://abdullahiastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback