Aight, lägesrapport.

yä, ensam hemma i en vecka.

fy faj fån, vad jag kände mig vuxen häromdan.
vaknade upp, fixa en macka o lite juice, satt mig o läste dagens nyheter. tar bilen till jobbet, jobbar, åker till willys o handlar mat, kommer hem, vattnar blommorna. det enda som saknades var o lämna ungarna på dagis. ^^

aja, jag är en sån dära människa som aldrig brukar få synliga blåmärken, bara jävligt ont. men efter att jag på nyårsafton prövat den nya sporten; "åka pulka ner för trappa utan pulka" så har jag sådana hära exakta "trappstegs-avstånds" blåmärken från låret via höften upp på armbågen.
(fast jag lyckades hålla flaskan upprätt i fallet, bara det är ju 10 poäng)

nu har jag lyckats o bli sjuk, som man alltid har en tendens att bli på lov. appro på det har jag o jonas gett av ett nyårslöfte om o bli nyttiga o träna mera. bara idag så köpte jag 7 äpplen, 8 mandariner och fullkornlasagne till mig själv. 

aja, sköt om er små barn. herrå

Kommentarer
Postat av: Machlin!

hahah pulka i trappan utan pulka. vart kopm pulkan in i bilden då? :P

2007-01-11 @ 08:45:27
Postat av: Monomo

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback