040107


eftersom man njuter så fullständigt av varje sekund som går på ens ledighet så gör man vad som helst för att få den o gå långsammare. jag till exempel, sover i genomsnitt bara 7 timmar, går upp o sätter mig o glor i väggen så att tiden nästan går baklänges. det e bra grejjer det ;)

nej, idag har det varit en ganska retarded dag. jag ringer över jonas på en frukost 11:43 och när han dyker upp 10 minuter senare säger han:
"ameh va fan, jag måste gå ut med hunden, häng med så käkar vi frukost hos mig."

avståndet mellan mitt o jonas hus kanske är runt 300 meter, men sedan kökortet införskaffats är det bilen som gäller. varje gång.  ^^
men det ska det bli ändring på, jag ska ju bli nyttig ja... appro på det så var jag o handla idag igen ackomanjerad av johan & jonas, ena lirare de dära asså. aja, jag köpte 5 avokado, fler mandariner, en melon och nyttig juice.  inte undra på att jag blev frisk så snabbt ^^

klementin
klementin i skål- om du inte ser det alltså.

Bättre omkörd och bortkommen, än bortkörd och omkommen.


;)
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback