någonstans går fan gränsen!

alright, att kalla en snäll harmonisk själ som mig för sagoprins, frodo, ponsjo och peter-pan det är slag under bältet.
men nu har mina kära kollegor på ICA börjat kalla mig Eragon med motiveringen: "han är så där söt och med lockar"

AAARRRRRRRRGGGGHHHH!!!!! JAG BLIR GALEN!. där går fan gränsen. Jag vill inte vara någon fantasy gayunge buhu... idag var jag där o handlade lite och vad får man höra? massa rop om eragon och fnitter i bakgrunden. det är så förbaskat unfair att det är 9 kvinnor och två killar inklusive mig som arbetar där. vi män är alltid i konstant underläge när det gäller allt! fusk!

aja, var o träna med johan idag och är nu mör som spaghetti. men det blir nog bra i längden. det är så förbannat kul o se på alla snubbar som raggar på flicksen där asså. det har gått över gränsen att det är så töntigt att det blir coolt, så det blir ännu töntigare. ungefär som att fråga chans på lunar. ^^

vet ni föresten vad Hitler sa till taxichauffören med ett hånleende? "mera gas, hähä"

Tåmårråw är det dax för samälleprov, det blir väl den vanliga ritualen framför spegeln innan man går o lägger sig o släcker lampan. "jadu, det går som det går"


Nu ere såhärva, att jag vaknade upp och mediterade och kom fram till följande:

Det naturliga urvalet din schöning.
En buffelhjord rör sig inte fortare än den långsammaste buffeln.
När hjorden jagas är det de långsammaste och svagaste djuren som dödas först. Detta naturliga urval är bra för hjorden, eftersom hjorden som helhet blir snabbare och friskare genom den kontinuerliga gallringen av de svagaste medlemmarna. Ungefär på samma sätt kan den mänskliga hjärnan inte jobba snabbare än sina långsammaste hjärnceller. Som alla vet, tar överdriven alkoholkonsumtion kål på hjärnceller, men naturligtvis är det de långsammaste och svagaste hjärncellerna som går åt först.
Genom att regelbundet konsumera öl, kan man rensa bort de svaga och långsamma hjärncellerna, och därigenom göra hjärnan till en snabbare och effektivare maskin.
Det är därför man alltid känner sig smartare efter ett par öl.
Tänk på detta, så kan ni festa duktigt med gott samvete.
sthlm fredag? ;)

Kommentarer
Postat av: cissi

Vad är det för likhet på judar och bilar? Båda tjuter när man gasar.

Appropå Eragon, så måste jag ju säga att det är en komplimang att bli kallad det. Han är skitsnygg!

Postat av: Lindberg

Ryck upp dig Ponsjo!

Det skulle vara helt klockrent om du skickade din teori om hjärnceller och alkoholkonsumtion till folkhälsoinstitutet. Du skulle bli min idol då!

2007-02-13 @ 18:32:49
Postat av: Pontus

ge mig deras adress så skickar jag ;) ordning på Pontus serru

2007-02-13 @ 20:17:36
Postat av: Roggan

Haha sagoprinsen eragon ;) eller vad säger du?

2007-02-13 @ 20:23:07
Postat av: Lindberg

Folkhälsoinstitutets mailadress är: [email protected]

2007-02-13 @ 21:15:12
Postat av: Roggan

Du får se till att skriva en seriös uppsats först annars blir det inte bra...
Skriv inte ett mail i vanlig pontus stil som " vad är ingångs lönen för en präst"

Tänk vad det skulle bli då:
tja
jag tänkte så här va när man dricker så förbränns ju de dåliga och sega hjärncellerna och hjärnan blir effektivare, ungefär som en buffel hjord du vet hepårre // Sagoprinsen eragon alias pontus

nej seriöst var ordet!

2007-02-13 @ 21:47:53
Postat av: Millsberry2007

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2008-02-12 @ 13:10:31
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback