jaja, där satt den

yey, fredagen då, 14 glada party ragnhilders (och jonas) schtekte upp till Estocolmo, till Berzelii bar.
all ära till sofie som kände nån som kände nån som gjorde att vi fick nåt v.i.p tjofräs, gå förbi "kön" (just då var det ingen ;P) men vi fick gratis inträde och två gratis drinkar, eller egentligen en, men jag tog två.
sen var jag ju tvungen o köpa en för o se hur dyra dom var, 87:-, en TIMMES jobb på ICA för lite redbull & vodka, tacka förfest på jonas kontor.

förfest på jonas kontor innebär att vi är på hans rum, jag sitter i hans fåtölj, jonas sitter/ligger/kryper i soffan utan tröjja på sig. Ett måste är  varsin noppig sliten mössa på huvudet för att uppnå den magiska förkrökkänslan. Sedan, pratar vi om hur veckan varit genom att först gå igenom det senaste prison break avsnittet och försöka lista ut vad som kommer näst.

aja, det blev en succékväll måste jag nog dra till med. allt var liksom bara bra. för att sumera den kort o gott:
x Jesper letade tvillingar.
x Roggan söp ner Rickard.
x Lindbergan var så glad att bli v.i.p och slippa umgås bland "de där simpla arbetarna" och stog där vid räcket iklädd sin ragnhildblazer med en drink samt en lång utdragen ragnhild-blick riktad mot golvet nedan och bara njöt. (lite karlson-på-taket attityd på ren dära asså) ^^
x kamrat Koseleva visade ryska dancing-skills.
x micce picce & danne satt o mumla historier med varsin öl.
x Sofie & anna rocka väl runt någonstans, jag är ledsen, men vissa fragment från gårdagen har valt att inte fastna ;P
x Olsson, måste ha lirat poker, vad annars? ;)
x jonas  var så lycklig igår att han började dansa på inredningen ^^

sen blev det ett donken stopp för att sedan ta nattbussen hem, varav den obligatoriska rundringningen tog fart.
idag kollade jag utkorgen för sms o såg några osammanhängade poänglösa meddelanden jag skickat.
till en kollega som jobbar på ICA: "Morskors, the eagle has landed, hajjaru!?" 
till emelie: "hörrö, din gamla syltburk, skrgh fje tk eller?"
till allas vår älskade enhörnabo, wennlund: "zaga, må magnus ringa dig ytterligare 34 gånger, vary gj?"
till viktor: "bjuder du mig på middag........o frukost?"
till elin: "fram med fosingarna nu lirar vi fotboll, kras glyro."

jaja, bra grejjer.

 


Kommentarer
Postat av: Micce Picce

Bara att hålla med,vilken kväll!
Kvällens behållning måste ändå varit Jesper "Jason" Nilemar:D

2007-02-10 @ 22:45:56
Postat av: Pontus

"jae dat finns ingaen mateamatisk logik" eller vad de var ^^

2007-02-10 @ 23:54:55
Postat av: Roggan

haha jävligt nice kväll och jävligt kall också....
"x Roggan söp ner Rickard" Sedan vill jag bara fråga varför det alltid är jag som får skulden för sånt här?
Jag fick faan god hjälp av jeppe jonas och även författaren till den här bloggen... Peace out man!

2007-02-11 @ 21:18:59
Postat av: Pontus

hah, yeye, well, jesper kan jag väl tänka mig att inkludera, men den där jävla alkohol terroristen lindberg tog ju rickards rättmäktiga alkohol. fy skäms på'n. Hörru, ge mig jesper-filmen så laddar jag upp den under rubriken: "Så här partar Ragnhild ;)"

2007-02-12 @ 15:52:44
Postat av: Wennlund

Jag fick inget jävla sms av dig ; )... du måste ha missat att skicka iväg det ; )

2007-02-12 @ 20:13:38
Postat av: Anonym

he, det här ligger i min utkorg zaga, må magnus ringa dig ytterligare 34 gånger, vary gj?
det måste vara till dig.

2007-02-12 @ 21:05:51
Postat av: Lindberg

Vafalls! Vilka anklagelser! Jag blev bjuden på Rickards öl som han inte ville ha, det är då inte att ta.

Dessutom bjöd jag Rickard på en fernetshot och en gratisdrink, så det så!

Min film av Jeppe när han drar en norsk snapsvisa borde få något slags pris - den är guld värd.

2007-02-12 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback