hehehejsan hehe...

tjo godagens och mums filibabba. idag har det varit en varierad dag, det mest häpnadsväckande var väl micces ryck som utlöstes då jag nämnde att hans mamma är mode. (vad är det för sätt micce? stampa på mina marknadsföringsböcker? vad är det för ett sätt att marknadsföra sig själv va?! HAHA, hajjaru?! shihi^^)

aja, vet ni föresten vad den somaliska morshan gör för att barnen inte ska hoppa i sängen?
-Sätter upp kardborreband i taket...
HAHAAAAAAAAAhahahaha, så förfärligt klockren, man är ju sugen på o skrika av skratt asså... hahaha
fatta o hoppa omrking ba, *doink* *doink* ....tystnad haaaaaaahahahhaahha fy farao o hans mamma, det var ju bara för kul asså...

akej akej, när vi ändå pratar om mörkhyade människor...  vad blire om man sparkar upp 13 varningsskyltar i häcken på en mörkhyad man?
en toblerone hajjaru väl!? ^^
hahaah, jamen mums felibabba serru ;P hahaha


alright, den här är lite att gå till överdrift asså, men den är så rolig att jag måste skriva ner den;
here we go: Vad är det för skillnad på en slak pitt och en invandrare?

-Den ene är svår att få in och den andre är svår att få ut.
:D HAHA, erkänn att den var URBOTA KUL asså ^^

eller... nu är jag ju uppe i smöret, måste köra en till, (ni ska veta hur många counter-skämt man lärt sig för att försvara sin svenska nationalitet i ett lag som heter syrianska) det här skämtet är det ju helt klart en nobelprisstämpel på asså. läs på ba din söting:
Varför har turkiska pojkar mustasch?
-De vill likna sin MAMMA!
HAhaha, ojoj, what a brutal truth!!! nu kommer det minnen, fy fajj fån vad många blåmärken man fått för o dra den där i omklädningsrummet asså... inte så populärt, men kul, så kul ^^

att fråga muslimerna om deras morshor är ninja är inte heller så populärt (men så jävla skogskul att det är värt nåra smällar :D)



over n' out/ din skönaste ICA-kassör


Kommentarer
Postat av: Anonym, låt oss kalla mig Micce

Pontus lr ska jag säga Eragon(har hört att det är ditt nya tilltalsnamn efter senaste Pontjack;)), det väntas vedergällning lr kanske mer utav en attack på onsdag, njuter av den redan nu:D Du borde bli orolig...hehe

2007-02-19 @ 22:47:16
Postat av: [Mawlin]

Hahahah amege, somaliapojkarna i taket måste vara bland det bästa jag hört. tänk när dom hänger och dinglar med benen i luften från taktet asså hahahahah

2007-02-20 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback