clart som corvschpad

jaja, fredag 19:47 - lägesrapport

sitter här o skriver av mig i väntan på efterätt. mormor o morfar är här och livar upp stämningen, för far min har fyllt 46 (men har humor som en 96åring på sin dödsbädd som vill få någon att le innan han dör) det blir bara sämre.

igår hade jag sagt att jag skulle upp klockan åtta. och imorse väcker de mig 8 varav jag säger, "um sklm stu"  då säger min farsha "hörrö, du skulle ju upp nu"
"njaee...."
"hörrö, Pontus, vad heter Kanadas huvudstad?"
"erm... torronto, nej fan ottawa..."
"HAHA, juste, Ottawa, åtta va, hajjaru?! du ska upp nu"

AAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHH. NÅGON! ge mig en bro att hoppa utför!

själv kom jag o tänka på ett mycket roligare skämt:
Hos frisören:
-Ska jag ta med maskinen där bak?
-Nej tack, men gärna i nacken.

HAAAAAAhahahahahahha, ett riktigt jävla syrian skämt asså, fy farao va kul :D hHAHA.

aja, efterättsdags, herrå

edit: ingen idé o sitta där nere, mormor mobbar mig: "ditt hår ser likadant ut som ett garnystarn ser ut efter att en katt ha lekt med det"
bah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback