Bilderna dårå...

Eftersom det inte finns så mycket att fota i Norrland förutom granar och snö, så satt jag o syrran på bussen och fota varandra för att störa guiden lite och göra mamsen hysterisk...


Det var ju rymd-kallt ute så man var tvungen o se ut som ett mongo om man inte ville dö, så hela vårat sällskap hade ju ett jättebra utgångsläge...
kallt...



Nästan det roligaste på resan var ju att glida förbi polcirkeln för då började alla människor bli helt wacko, som norrlänningar ;) Därför tänkte jag visa en före & efter bild på syrran..

Före:
före


Efter:
108455-43

Inte så märkbart kanske men ändå. Själv drabbades jag psykiskt och fick en fetish för mössor, så i brist på underhållning gjorde jag en liten mössa - cat walk, yeah...

Den här kallar jag: Bäversnö
vit


Och den här heter: Berusad same under brinnande norrskenblå

Men jag köpte ett pannband istället som var jättemysigt,
den kallar jag: Sameblöjja deluxe
ny


Syster yster bakom is-mask på ishotellet ^^
hehe


Kristallkrona av is ^^ sån skulle man ha
108455-36

Solong Honey!

Kommentarer
Postat av: Alexanneli

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback