Välkommen fröken Höst

Hallå bästaste bloggläsare. Idag är det tisdag och appro på tisdag kan jag berätta att jag föddes på en tisdag, fast för 6972 dagar sen. Jag kollade upp mig själv på ratsit.se haha.

Igår var jag hemma hos
Lill-Pontus med vår vän, Vän-lund. Såg den hära kiss kiss bang bang, helt okej. Vilka jävla högtalare grabben hade, dom tillsammans var ju lika stora som en mindre studentlägenhet. ...Fina partyförutsättningar ;)

Folk blir så jävla deppiga när det är höst, kolla på min katt te.x, den har fått världens psykos o tror att den är en struts som bara kan stoppa ner huvudet i marken tills det blir sommar igen:
image398

Schelv tycker jag att det är ganska mysigt med höst, det är så skönt att komma inomhus efter att man har varit ute o så. Så länge som det inte är slask ute så tycker jag om höst :)

Nu ska jag äta frulle och sen fortsätta Det eviga slaget: Cykeln vs Ägaren. Om den punkar en gång till före nyår så sätter jag på bildäck på den. Jag blir helt jävla kanonkrontokig.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Det finns ju faktiskt speciella däck man kan köpa till cykeln på hösten/vintern.

Postat av: Pontus

Ska fundera på saken alltså ;)

2007-08-28 @ 18:39:51
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Vegardaida

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-09 @ 07:31:10
URL: http://vegardaida.blogspot.com
Postat av: ida ♥

HAHA naaw stackarn han vill ju ha sommar :P

2009-08-18 @ 13:15:28
URL: http://littlebitofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback