Time's ticking...

Planering är alldeles för överskattat. Det är ju helt okej - men att följa nån slags plan till punkt o pricka är ju värdelöst. Ja, men det är väl jätte sött att folk är olika, vi har både Hitler och Buddha. Men folk som snöar in sig förstår jag mig inte på.

Klockan var runt halv 9 o man är sugen att hitta på nåt, då ryker ju 3/4 av samtalskretsen direkt för: "det börjar ju bli liiite sent" eller "det är ju så kort varsel..." fan, mer impuls till vardagen.
Emelie kan man lita på. Vi såg Music & Lyrics. Helt okej film, den får 3½ P.


Vår egen Charlie är mr.Impuls, te.x han o Alex boi i våras, de drar ut o åker skateboard på natten för att de kände för det liksom. Fuck Elin Kling, här har vi riktiga förebilder.


Det lite lätt sorgliga med en smula humor är att dom torrbollar som var "lite trötta" eller "avslagna" vid halv 9, ändå sitter vid MSN till halv 2, skriver gästboksinlägg till sig själva på Lunarstorm och klagar på att de har för lite o göra. haha, go fuck yourselves då för fan. (föresten har jag en lunar: Zaaarbon) HAHA. ;)
Bara för att det inte blir champagne varje kväll så kan man ju ha kul ändå!


Nu när jag ändå är "in the right mood" för att säga åt folk ditt o datt så har jag en enorm lust att fråga Dig där ute om du verkligen tror på växthuseffekten? Och om du nu gör det, vafan ser du inte till att köra mer omiljövänligt och solka ner mera så att det blir varmare?! Det är ju för fan Ice Age 3 utanför min fönsterruta...
Mer sprit & koldioxid åt folket!


Och ni kvinnor gör mig vansinnig, jag blir sliten i bitar. Ni vill att man ska vara ärlig, rak på sak och inte såra er samtidigt som ni ställer konstigt formulerade frågor såsom: "Tycker du att jag är fet?" 

Vad vill du ha för svar!? "Ja. eller nej fan, eller asså... öh... du är unik - och jag gillar det" 

Jävla kvinnor - Ni vill ju ha intriger o små bråk, för då har ni nåt att prata om i reklampauserna till Desperate Housewives, förutom det vanliga snacket om den där råheta hockeybögen som misshandlar sin fru, dreglar snus och har en tatuering i fejset. Men han är ju het. 
Se så ni förstört David... fy fan...


 Nej fan, nästa gång ska jag göra en kopia av vad Jimmy gjorde igår - sova vid busshållplatsen vid torget i 4 timmar. "Reda ut tankar" haha.

Äh, fan, schtek.


Over n' out/  eder Sjögren
(Fy fan vilket kanoninlägg - inte sant?)


Kommentarer
Postat av: Alexfuckingsander

Nej men vad är detta för fint! hihihi :D
Tack så mycket sötboll ;)

Postat av: Märta

Tack. Nu kan jag sova gott. puss

2007-08-20 @ 00:44:03
Postat av: Holmgren

Skönt att någon mer har förstått det här med immpuls! Man lever bara 1 gång förfan! Jora, ett riktigt kanoninlägg, 100 % sant!

2007-08-20 @ 03:02:09
URL: http://hoolmgren.blogg.se
Postat av: David

...morr!

2007-08-20 @ 16:25:07
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Pontus

Alex boi: Amen du känner ju mig ;)
Märta: yer welcome honey :)
Lill-Pontus: jag har alltid tyckt att du var reko, det vet du va ;)?
David: vad vill durå? ^^

2007-08-20 @ 18:13:34
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Malin

å vilken fin bild på dig & stasse! känns som en evighet sen... puss!

2007-08-20 @ 18:38:24
Postat av: Pontus

Men malpal, snart ere gathering igen 30/8 grillparty YEAH.

2007-08-20 @ 19:05:12
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Fan vad nice det skulle vara om hela S04 kom till grillfesten på Ragnhild den 30/8 och sprutade rikligt med champagne!

2007-08-20 @ 21:29:56
Postat av: Alexfuckingsander

Pontus, förlåt att jag lånar tråden ett ögonblick. Lindberg: Självfallet. Det är inte för intet vi har övningsbevattnat mina ägor hela sommaren.
\ Prins Alexander af Bergsrundan

2007-08-22 @ 18:25:08
URL: http://memyselfandstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback