Thank God It's Friday!

jaja, here we go

50+ snubbe, har en stark norrländsk accent:
"Du där... jobbaru du häaer ällä?"
"yes box..?"
"Var i hellllvete har ni äähhrtsoppan nånstans? Det ä ju bara en massa asiatisk skit här!" *pekar på konserverna*
"Vilken sorts ärtsoppa tänker du på? tub eller konserv?"
"Jamen Soldatens ärtsoppa...hellllvete..."
"aha, amen den är här" *går tre meter åt sidan och ger han den näst sista som fanns kvar*
"fi fan, gömmer ni grejjerna för kunderna mä flit ällä? ...o nu finns det ju bara en kvar...hellllvete..."
"ja, då har vi nog redan beställt nytt redan..."
"jävla helllvete sortiment..." *vandrar iväg*

tjej 22+ kommer till kassan och pekar på cigg-skåpet:
"Det är ett paket där som hänger löst..."
"aha...jag rättar till det sen då..."
"mm...min kompis skulle nog sno det om hon fick se det..." *går iväg, gravallvarlig*

Aja, det kommer så många kronjon att man glömmer bort flera av dom...


Jag tycker inte om när det kommer sånna här hurtiga jättegulliga gamlingar som pratar om sina barnbarn och vad de ska köpa för godis till dom... Det får mig o tänka på min farmor & farfar, så jag saknar dom...  Varje gång det kommer såna där lyckliga gamlingar så måste jag bita ihop och spänna käken för att tvinga tillbaka tårar som kommer till ögonen. fan.

jag är inte den som glömmer...

Ett moln är tillräckligt för att förmörka hela solen.

Kommentarer
Postat av: Therése

sådär känner jag också med gamlingar :( de kommer in supergulliga, då tänker man ju bara på dem man har förlorat.. (F)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback