Stan med vän-lund

Well well well... Startade dagen med att ta på mig min Städar-hatt.
image372
Ni ser själva - Blicken mot skyn (ett tecken på hög ambition) & kaluffsen står ut från min JL-hatt (jag är redo för action).

Så jag powerstädade mitt rum - ut med sackosäckar, bädda nya lakan, kasta smutskläder i smutsen och vika rena kläder in i garderoben samt en liten bokrensning. Voilá.

Därefter kilade jag och Wennlund ner till stan o stekte lite. En fet kinabuffé och sen gick vi omkring och kommenterade människor på stan. Sen tog vi en fika och diskuterade livets lycka & misärer samt ett stenhårt parti schack.

Jag är svart och Vän-lund är vit. Det slutade med Remí.

Vi funderar på att författa en bok tillsammans - en riktigt dryg bok. Well, ni känner ju mig, och Micke är fan riktigt jävla dryg också, och vi tillammans... haha, jo, ni vet ju hur det gick för den nerpissade katten...

DU skulle väl köpa boken?
Puss.

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Vet inte hur jag ska ta det där "riktigt jävla dryg", är det en komplimang eller förolämpning hehe ; ), klart det är en komplimang, men du ska väll kanske lägga till att vi kan vara supersnälla ibland också. Vi kan lämna rektor gunilla ullbrand som referens och allt!

Postat av: Pontus

Asså vi är rena rama Darwins, anpassar oss helt enkelt till situationen. Vi kan de dära med att agera Don Juan eller S.Kandal - det är klass ;)

2007-08-20 @ 19:01:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag skulle köpa boken!

2007-08-20 @ 20:29:35
Postat av: Märtis & Johannes

Vi lovar att beställa den omedelbart. Kan ordna rabatt på tryckeriet!!! Om vi får komma på releasefesten....

2007-08-20 @ 20:53:21
Postat av: Lindberg

Jag skulle ta mig fan kunna betala för en bok skriven av dig och Wennlund där ni är allmänt dryga!

2007-08-20 @ 21:27:16
Postat av: Pontus

Sandra: Helt underbart, lämna efternamn och du får rabatt och signering ;)
Marre & Partygeneralen: Ni är ju inom inersta kretsen - det är ju V.I.P på er på releasefesten hajjarni väl ;)
Lindberg: Noterat! skriftligt bevis!

2007-08-21 @ 01:59:37
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Gurra

Skulle köpa den boken så fort den kommer ut, å när du ändå är igång borde du samla alla icahistorier i en bok oxå, garanterat bestseller

2007-08-21 @ 02:24:35
URL: http://gurrrrras.blogg.se
Postat av: Johnney

skriv om den där jäveln som blev spöad OCH nerspydd på toan u know hahahah

2007-08-21 @ 02:40:34
Postat av: Pontus

Gurra: haha, perhaps ;)
Johney boi: HAHAHHA, BENNY!!!! Ja, en liten klassiker... du höll ju på o ramla över bron i Girona när vi berättade det. (o han var nog djurvän också) haaaaahahahahhahah!!!

2007-08-21 @ 10:35:35
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Andrea

NERPISSAD KATT?!?!?! HAR JAG MISSAT NÅGOT?

2007-08-21 @ 21:58:42
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Pontus

Uppenbarligen... ;)

2007-08-22 @ 00:39:42
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johnney

det bästa på hela resan lätt tätt följd av jackie vid bankomaten ;)

2007-08-22 @ 02:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback