Säljes eller återfås mot beskrivning!

Dom senaste dagarnas tumult har gjort att jag har massa saker hos mig som inte är mina, jag tänkte auktionera ut dom eller ge tillbaka dom mot beskrivning, här är föremålen:


1. Nån form av nåt gosedjur - låg brevid min hylla.
2. Nån har lagt utgågna biljetter av Sagan om konungens återkomst vid min hylla. (varför spara såna biljetter nåt år btw?)
3. En okänd, omärkt cd-skiva ploppade upp vid mitt nattögsbord.
4. Nåt slags halsband, finnes på mitt nattögsbord.
5. Alex pappas mobil i min säng.
6. Ett pack halvfyllt marlboro - låg på mitt nattögsbord också.

Mitt nattögsbord ser förjävligt ut faktiskt... jag har allt liggandes, från rökelse till gamla skolböcker som skulle återlämnas för nåt år sen.

jaha...nehe, jag är fortfarande sur för igår. Att förlora är inte min grej alltså... Vad som är värre är att Arsenal spelar 13:00, då jag jobbar... jag fruktar att Fulham kommer ta sin chans nu när jag inte kan supporta mitt team. Fan, jag klarar inte två förluster på en helg...

Föresten läser jag ju Harry Potter and the deathly hallows och jag har kommit fram till (efter halva boken) att 'hallows' inte betyder ihåligheter utan helgedomar ;) Jeje, boken är bra men det är synd att man märker att det är en kvinna som skrivit boken, hon gör dom goda karaktärerna fööör goda, barmhärtiga & blöthjärtade. Men men, hon är ju miljonär o det är inte jag, än. Men en dag ska jag minsan kritisera bruden. o Så ska jag skriva en bok: Harry Sjögren and the deathly hallows.

over n' out - work work!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag förstår dig, har man gett sig in i leken ska man fan vinna också. Fan för att förlora.
Hur som helst, riktigt sugen på biobiljetterna, jag kan ge dig ett bra pris på 50 öre :)

Postat av: Lindberg

Jag bjuder en krona för Alex pappas mobil.

2007-08-12 @ 12:32:42
Postat av: Åsa

Haha det e tess halsband :P

2007-08-12 @ 12:43:57
URL: http://readmelove.blogg.se
Postat av: Pontus

Felicia: Taget & sålt!
Lindberg: Alexander har tyvärr redan konsfiskerat den.
Åsa: Vill du köpa?

2007-08-12 @ 16:51:54
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Therése

HAHAHA neeej ge fan i det där Pontus, hit med mitt halsband :D

2007-08-12 @ 17:51:48
URL: http://touchoftess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback