SÅ utnyttjar jag livet till max:

Alright, en vanlig dag för mig, som idag:
8:00 Upp ur sängen, duscha, käka frulle, spegla mig och leta fram ICA-tröjjan tills 8:40
8:40 Vrooooom vrooooom, kör ner till schtan.
9:02 kommer flåsandes in till ICA, sätter mig i kassan och arbetar som en dvärg.
19:15 flåsandes går jag i rask takt till kebabben, tar en kebabbrulle och flåsar vidare till bilen.
19:30 fotbollsträningen börjar.
19:40 Jag sliter med mig fotbollsskorna och kör barfota vrooooooooom till träningen.
21:00 Träning slut. Jag o Elias kör extra magövningar ( Det gäller o hålla magen i trim till Springa-naken-i-snön-efter-bastubad-i-Januari-löpet)
21:15 Hemma, flåsandes och trött som en gris.
21:30 Bloggar.
21:35 Dusch & I ordningörning inför utgång de lá Onsdag.
02:00 HOPP I Säng
8:00 Upp ur sängen, duscha, käka frulle, spegla mig och leta fram ICA tröjjan tills 8:40...

Ugh...
Inte undra på att man däckar här o var...
image332

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Har du börjat jobba heltid nu eller? Jag tycker inte att du gör annat än jobbar.

2007-08-01 @ 23:06:47
Postat av: Pontus

Naj, men just nu så är ja ginne i en jobbig period ^^ 9 dagar i rad, en ledig dag, 5 dagar i rad igen. ugh.

Postat av: Asbjornelsa

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-26 @ 11:47:29
URL: http://asbjornelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback