nu ska de spillas blod

för fre första. jag ,måste byta lösenord, nog för att jag tycker att gaystorm är reko, em nu nä, nu BLOMMAR JESus, jhaha.

fy faaaan vad kul det var på kebbaben idag alltså jag har nog alldrig skrattat så mycekt i mtit  liv, andrea , matilda jonas o jag , amagadf, vi gick igenom allt från pysslingar till barnstolar i bilar... he he heheheh...

o nu kommer jag hem , fast besluten att sova på direktem , ombeldbums, o vafan händer, hjo där står alex boii och maktalena o steker, "heppåre , ere efterfest här eller?"
DUNDERSÄR, haha, aja, jag e ju snällare än tomten o dessutom blå, så jag släppte in sdom små liven på momangen. aha, dom sitter i mitt kök nu o rehabbar med oboy. hehehe...
tack alla för ikväll, aha så kuuulk s kuul och david svettas verkligen som en vattenspridare, överallt. hahahahaaa. så gåre när man e fet. som andrea brukar säga. och emma (bart ) är så sjukt rolig. blir jag rik så jag ska glöpa hnna o lägga in i en kuvös o intervjua hea hiden, så kul så kul!

nej, imorn ska jag ...behandla irakier så jag måste sova nu, hewh såe, fan. puss rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback