Jävla helvetes...

...jävla skit. Vafan ere för fel!? okej, skit skit skit. dom gör ju för helvete 3 mål på frisparkar. Vilket i sin tur leder vidare till deras "form". Långa jävla bowlingkägglor är vad de är, taninga o ramlar jävligt kul. Fula är dom allihopa, speciellt snubben med hästsvansen, jävla traktorchaffis, må han bli överkörd av en pråm.

Och kolla på namnet, Nävekvarn. va? jävla skit, man underskattar ju dom där jävla hormonbönderna direkt ju.
Och vad käkar fanskapen?! Dom är ju som sagt, långa som hus!

Frukost: Gainomax & flingor
Fika: Kosttillskott utblandat med gainomax.
Lunch: Gainomaxsoppa med broccoli.
Fika 2: Kosttillskott med anabola.
Middag: Fet biff stekt i gainomax garnerat med rivna vitamintabletter
Nattmacka: Rundar av kvällen med en gainomax.

Jävla hus.

Inte kan dom tjafsa korrekt heller. Alright, jag råkar stämpla en Paul scholes look-a-like på hälsenan varav han traskar fram mot mig med 3 cm mellan ansiktena o ba:
"vad vill du?" *ger en hemskt dålig immitation av en surmulen 50 cent*
"haha, ska jag ringa en ambulans åt dig?" *Står kvar*
"fan asså, jag kommer slå dig" *skelar med ögonen... fett ful*
"okej." *står kvar*
"...sen" *springer iväg*

jävla hormonbönder, och jävla skit. jag klarar inte av att förlora. jag kanske borde ägna mig åt mattpiskning eller grisuppfödning istället... jag blir ju krontokig.

Det finns bara ett korrekt sätt att bättra på min otroliga frustration över denna skamliga förlust: En redig mängd sprit i Dammkärr.

Ikväll ska jag bara bli riktigt karatekanonfull o göra konstiga saker. fy fan, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback