jaja

Jimmy är återfunnen. Jag arbetade 4 timmar idag. Arsenal fick bara oavgjort, men å andra sidan så förlorade United. + att Chelskij ligger under mot Liverpool i skrivande stund.

Life´s ok.

Sjömannen kom idag, o jag säger "godmorgon" 12:15...:

"Haha, jaaaa det kanske det är, när jag sa good morning till min gamla fartygschef så svarade han alltid: fuck good morning I haven't yet gone to bed. så godmorgon kan man väl säga när som helst... i det här konstiga jävla landet"
*vandrar iväg*

Well, igår var vi på Stanleys.. jävla ställe. där hade jag inte varit på, på över ett halvår - o inte har det blivit bättre sen dess heller. man sitter på en hög fribiljetter hemma, som knappast kommer användas. jag ska fan sälja dom utanför stanleys för 50 spänn styck. ...asså shit, Fuck Einstein, jag är så jävla smart.



1. Fredag - Schtekfylla
2. Lördag - Kanonfylla

Nej, den här veckan som kommer o nåra fler framöver så är jag ledig. MEN, jag har fått ett 3 månaders långt träningskort på wordclass från ICA. dax o bli stark(are). Hi, puss.

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Hey, vart tog du vägen i fredags!?

2007-08-19 @ 18:26:52
Postat av: David

"nåra veckor"?:P haha, soppa:D

Postat av: Pontus

Lindberg: vimmlande omkring ltie här o där, O'learys o sådärva... haha
David: Eru hungrig eller?

2007-08-19 @ 19:43:11
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Johanna

men ååååååååååh, varför får vi inte träningskort från ICA?!?! ica maxi står ju lite högre i kurs än ica kringlan;P snåla Jonas...

2007-08-19 @ 21:23:40
URL: http://jallajohanna.blogg.se
Postat av: Alvinmargit

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2010-04-22 @ 14:29:16
URL: http://alvinmargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback