Ere party så ere...ugh

Det blev alternativ 1 alltså. haha, vilket jävla ställe, Slandö kalv + party. Jag åkte dit med Rebecca, Stefan & Grodan. Folk var så ostekiga där, jag traskar omkring med min Jean de la Fontaine champagne och kollar på deras importöl från öststaterna. Uft, Kolla solnedgången jag fota - den matchar verkligen inte med öl. End of discussion.
image334
Sedan igelstabarnen kastade ägg ner mot Ragnhild så har jag alltid drömt om att skjuta ner en igelstaelev med en champagnekork. Igår var min dag. "We've got a David down, we've got a David down" he he he....

Aja, träffade "Lill-david" där, en ganska rolig snubbe, vi fick en liten hetsig diskussion över oss för att vi putta ner en snubbe i sjön. ...Vilket troll alltså, det var ju inte så jävla farligt... men snubben hade vissa synpunkter... ^^ haha.

Nej, det hela var annars jättemysigt, det var inte så kallt ute och David, the true one, blev som vanligt kanonfull. Han är go han ^^ Jag la mig i en båt klockan två. Vaknar på morgonen och fick för mig i några mikrosekunder att jag var död: Till vänster om mig ligger lill-Erik från ragnhild och till höger ligger en brud o dreglar på min högra biceps. Mums. 

...

Jag måste ha varit jävligt elak i mitt liv tänkte jag. En naturare till vänster & en dreggelbrud till höger. fy fan.
Kollade mina skickade SMS alldeles nyss btw... Snart kommer män i vita rockar och hämtar mig - det är iaf en lågoddsare, tillåt mig citera ett skickat SMS: "Örrö di banananaböjjjare++ arå vem e jag?+ ag är han som du ka serverra kaffe ill i framtiden, o jag äslakr rej men fuck you föresten"     ;)



Idag blir det fotboll i Estocolmo med La familia Kranz och imorn är det jobb igen :) Ingen vila ingen ro.

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Så står du där själv med en jävla fulöl på en av bilderna : O

Postat av: David

men hallå wennis! du fattar väl att man måste ha saker som matchar på bilderna va?! vi e ju schtekare! skumpan låg vid våra fötter;)

2007-08-05 @ 15:43:41
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Therése

du skrev fuck you till mig också :( när jag inte orkade svara när du ringde mitt i natten. somliga JOBBADE idag ;)

2007-08-05 @ 18:39:43
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Pontus

Wennlund: Hörrö, jag e ju rena rama Darwin, jag anpassar mig serru. (Champagnen tog ju slut nån gång också)
David: he he he...
Therése: haha, du har ju verkligen ingen rätt o komma här o komma :D Du SMSade mig klockan 2 i fredags, mitt sms var iaf tidigare. ;) hi..

2007-08-05 @ 21:51:22
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Anonym

hihih gud vad konstig du ser ut

2007-08-06 @ 14:40:16
Postat av: Anonym

hihih gud vad konstig du ser ut

2007-08-06 @ 14:40:40
Postat av: Pontus

Anonym: Det kallas Klass, något du uppenbarligen inte förstår & saknar. ;)

2007-08-06 @ 16:19:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback