Destination: Heron City

Tappra gänget dit var Jag, Davegay, Filip, Daniel, Alexandra, Felicia & Rebecca. Vi åt mat och såg filmen Disturbia. Eftersom jag är marknadsföringsskadad sedan tiden från S:ta Ragnhild så upptäckte jag följande sponsorer i filmen:
*Coca-cola
*Apple
*Nokia
*Sony
fan, jag kom på massor där ju, nu har jag glömt 3-4 stycken. nåt bilmärke vare också o sen så ett klädmärke.. äh

Filmen var helt okej, bruden i filmen var fan inte så snygg som killarna i filmen ville få det till. Hon var väl medel om man ser på en skala med Norskor. Annat var det med seriemördaren, han följde sitt psykopatmanus; han var snäll, charmig, förstående och förmodligen bög - allt som tjejer gillar.

Jaja, jag älskar att åka bil på kvällen! Att veva ner rutorna, pumpa på Melody Club, accelerera och känna håret virvla i vinden, samtidigt som det liksom luktar natt... Det är frihet det. mums.

Arsenal vann ju dårå, och crybaby united fick bara oavgjort mot Reading. Så idag kommer jag krypa ner under mitt täcke med ett leende på läpparna och somna in riktigt gott... 10 timmar arbete imorn kommer gå snabbt, jag arbetar från rosa moln :) ah, godnatt...
<3


Kommentarer
Postat av: Høøøeg

jag tar det som en komplimang...
trevligt att träffa dig igår :)
puss!

2007-08-14 @ 20:35:48
Postat av: Pontus

Malpal: haha, you should! Desamma.. fina skjortor ni får btw.. haha ;) Pusspåre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback