At last...

Det är första gången jag är ledig minst två dagar sen 24 juli. Känns så konstigt att inte panika iväg till jobbet på morgonen som nån annan dåre. Nej, idag tänkte jag vara Herr S. Lak - tills Olsson ringde för 4 minuter sen o ba:

"due... vill du jobba idag?" (jag blev ju skitskraj, efter 2½ månader efter studenten så börjar grabben anställa folk. jaja, somliga är bättre än andra ^^)

Så nu har han iaf lurat iväg mig på nåt happy happy business team-buildning tjofräs där jag ska vara nån slags lekledare över andra vuxna anställda. Asså sånt skulle jag ju kunna jobba med på heltid, jag får dirigera folk lite hur som helst och bara sitta vid sidan och intruera och kommentera. Passar en gosse som mig alltså.
image377

Mitt team kommer fan inte förlora. Jag kan se mig själv gå med händerna bakom ryggen fram o tillbaka framför mitt lag och tala: "Medlemmar av lag: Pontmeister, frukta intet mörker, idag är en dag av triumf. I krig och kärlek är allting tillåtet - och det här är en blandning. Tillåt mig leda in er i en strid av med- och motgångar, låt oss tillsammans bringa dominans och harmoni till det här sunkna stället. Vi kommer, vi går & vi segrar! RAAAWRRR"

Eder fangeneral Sjögren

Kommentarer
Postat av: Sofie

så komemr äntligen det efterlängtade inlägget.
nu är det såhärva, att jag ska också vara lekledare ikväll och jag kan garantera att MITT lag kommer att vinna med hästlängder. så det är lika bra att du ger upp planerna på att vinna, för du kommer gråta efteråt och be om att jag ska skona dig från att bli totalt förnedrad. hadet är inte bara du som är extremt dålig förlorare, haha;)
kram kram

2007-08-21 @ 11:58:53
Postat av: Pontus

Jag är inte särskilt ledsen över att göra dig djupt kanonbesviken... Jag finner det ganska underhållande ett krusa någons hopp med ett arrogant hånleende & rynkad panna. Och när du faller ikväll - för ja, ditt fall är oundvikligt - spana in den här sidan då, den kanske kan hjälpa dig: http://www.psykologgarden.se/behandling5.php
Haha, pusspåre.
PS. Ser fram emot en offentlig ursäkt på min blogg efter eder kapitulation DS.

Postat av: Therése

vilken fiiiin bild :D

2007-08-21 @ 12:25:36
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: charlie

vad fan e detta? vadå lekledare? vart då? hur då? närdå? jag fattar ingenting! enlighten meeee, please!

2007-08-21 @ 12:36:47
Postat av: Pontus

Therése: Hi, tack :)
Charlie: Det är nåt grejjs som Olssons farsha ordar, teambuilding med alla anställda på hans jobb. Sen så är vi några som har hand om varsin grupp o så ere lekar o tävlingar typ. Det är så jag fattat det iaf ^^ Du får en uppdateringar när det är klart ikväll. haha puss.

2007-08-21 @ 12:45:13
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Tamara

Schtekig bild duu ;D hahah men logga in på msn nån gång oxå så ska du få en bild som ja hittade på dig från en av mina ferrar :D o ja hoppas du ska me ut på fredag?

2007-08-21 @ 21:55:28
Postat av: Pontus

Haha, ser fram emot den bilden hörrö... ;) Fredag, högst tveksamt, har massa fotboll dagen efter =/

2007-08-22 @ 00:39:01
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: emzo

uhh porreee!

2007-08-22 @ 01:34:22
URL: http://emmaforsmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback