Vafan, arroganta arbetarsvin!

Nu ere såhärva att jag är en principfast man som håller mitt ord. Jag skrev förut att jag skulle skicka ett brev till Swebus angående "ej i trafik" skyltarna och det har jag gjort, o idag kom svaret.

Detta skrev jag:

Goddag, Pontus Sjögren heter jag och studerar på gymnasiet. Jag har en fråga angående era bussar som ni väljer att skriva "ej i trafik" på. Visserligen förstår jag budskapet, typ till exempel att busschauffören vill ha lunch. Men jag efterlyser lite fantasi och humor till den grå vardagen!

 

Vad sägs om att byta ut texten mot något lite flashigare typ: "Busschaufför ute & cruisar" , "Lunchdags!" eller "Påväg till macken"?

Jag känner att allmänheten behöver en smula extra humor till sin vardag, så jag tycker att ni borde ta upp det här som ett förslag, då alla tjänar på det, är vi överens?

 Tack på förhand/ Pontus

Svar:
Hej Pontus Sjögren,

Ska framföra detta till cahufförerna.





Vänliga hälsningar
Carola Aldenholt
[email protected]


Swebus Express AB
Kundservice
Box 5090
550 05 Jönköping

Jag menar WTF? En rad får jag tillbaka, schyst!
Dessutom vill jag inte att det skall framföras till "cahufförerna" , utan till chaufförerna. Jävla swebus dyselexibarn, inte undra på att det alltid blir massa krångel med bussarna om den administrativa personalen är vänsterhänta bananböjjare som inte ens kan stava till "chaufför".

Bah, ingen humor alls, DÅLIGT SWEBUS.


Aja, bois n' göls. Tänkte att jag var tvungen att visa ännu en scen ur American Idol, den här snubben är ju hur schön som helst. "DON'T SING IT, JUST BRING IT"



Det roliga är ju att det skulle vara en förolämpning mot mig att påstå att jag skulle vara sämre om jag så var lobotomerad & tandlös på fyllan med en punkterad lunga och skulle sjunga samma sak. ^^

"This is just ridiculos, if you don't mind me saying..." xD hihi

Aja, just nu är det ju ren lycka som is in the air.  Påsklov är ba för bra asså... :)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det märks att de där Swebus inte har kundservice som högsta prioritet.

2007-04-11 @ 11:38:41
Postat av: Pontus

Ja, jag menar det. Men vad mer kan man begära av kommunisttaxi? Jag trivs trots allt med deras jobb, buss är bra ^^

Postat av: Anonym

"Buss och Kram" stod det på en buss på alla hjärtansdag :D

2007-06-30 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback