The enemy of my enemy is my friend.

Hey hoes.
amagad, ladda just ner sista avsnittet av Prison Break säsong två. mucho bien.

Annars har jag varit på KC, o sen tränat med Davids.

"Vadå, David har hon inte pojkvän?"
"Jo?"
"haha...lägg ner då?"
"Äh, det är mycket roligare såhär."

jag klagade igen på att de tagit bort blåbärspajjen, och då sa hon att bara för jag sa det ska hon beställa blåbärspaj tills nästa vecka,  shihi^^

Eftersom vi fått för oss att schack är mode så lirade vi lite och David började gå igenom hur man egentligen utalar ordet 'schack' .

"asså, det är typ som sh, som i Shakira"
"aa, eller tj, som i tjackluder"
Fast nu när jag tänker tillbaka på det så utalar man det ju lite mer [Irakiers parningsläte] lite mer som Sj, som i Sjögren. Eller Syrianers rop titt som tätt: [EEECCCHHHTTT] som förmodligen betyder nåt i stil med "Jaha, när har du namnsdag?"
he.


Måste ta o ge en liten hyllning till min far som börjat lyssnar på godkänd musik, Melody club, bra skit.
Å andra sidan gick han snabbt ner på noll efter ett par urusla skämt, som den hära;
"Vem köpte David biljett av då?"
"Remi"
"Aha, är han schackspelare?"

Buhuhu..
image67


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback