Stackars Söndag.

Söndag är ju en ångestdag, förfärligt trist. Idag ska jag ner o träna lite med greken o sen ska jag hämta far vid bromma flygplats och sen är planen att hooka upp med lite Ragnhilders och samla våra krafter och schteka lite historia. Så Ragnhilders där ute, jag utser Micce till fangeneral, så ta kontakt med honom bois.

Aja, fy farao vilket bra påsklov det varit måste jag säga. Väldigt lite dötid, lagom party, mucho fotboll, Arsenal vann igår med 2-1 föresten. Ingen heder åt Åsa som trodde att Cesc Fabregas var Christiano Ronaldo. amagad ;P

Iof tog Danskarna knäcken på en ganska bra. Men omväxling förnöjjer eller nåt...

CJ Sjögren ansiktsuttryck efter en hård dag med Danskar o annat slödder.
mo?


Sen så känner jag att det är hög tid för hämnd till dom där karlsson sakerna. Vi gjorde en kill & tjej pose på skämt. o så slänger hon upp dom på nätet! o vi ser ut som kronjon, söta kronjon dock, men ändå kronjon.  så då tänkte jag att minus & minus blir plus, o därför postar jag båda bilderna ;) amagad va smart jag är.
Den där Touch av Tess peta upp vår ena skämtbild , den till vänster

Låt mig hjälpa dig på traven, den till vänster är killpose o den till höger är en tjejpose, visst är jag söt? tihi.

Aja, passade på o blev mordhotad av Davids imorse, de var najs. Schelv så är jag så in i helvetes förbaskad på den där amputerade rullstolshandikappade eskimåhybriden till igelstabarn som tänker tattuera sig i form av en Mötley Crüe tattuering. Detta med argumentet "jag är i trotsåldern"
BAH.

Föresten var jag ute i min lexus (okej, farshans då) o gled lite imorse varav en tjej med en sportbil (är inte så bra på bilmärken å så va, men den va röd och hade fyra hjul), hon stannar brevid mig vid ett rödlyse kollar in i min bil drar ner sina glasögon, blinkar med ena ögat o börjar gasa.

Schelv kunde jag inte annat än le, dra på musiken så att man blir lite så där fartglad (Melody club är ju förjävla bra alltså) sen så drog jag handen genom håret gav henne en Ragnhildblick-deluxe och antog utmaningen. AMEN KOM DÅ!
Vi stog där vid rödlyset vid Scania huvudkontor ni vet? bra bra.
...hon tjuvstarta, fy farao vad hennes überbil accelererade. så när hon fuskat till sig 1-0 så stog vi vid campus telge och jag var så jävla sur. jag vet att det är jätte jätte barnsligt men jag blir alltid helt jävla galen & förbannad om jag förlorar nåt, speciellt mot tjejer, o hon fuska också!

Men jag var minsan först till rödlyset vid centralen o då satte jag på låten: Pappa betalar o så vevade jag ner rutan o lät hon höra. Hon ba garva o satte på samma låt :D haha.

Ska dra till David nu, herrå

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Pontus, det är ett farligt tecken när man inte längre kan skilja på fantasi och verklighet...

2007-04-15 @ 11:12:33
Postat av: alexandra

haha, va fan, bilderna är ju as fula. hahah ;P yeaah

Postat av: Pontus

Lindberg: He, okej, det är min fars bil, jag sa ju det. Det är bara önsketänkande ;)
Alexandra: Råheta ;)

2007-04-15 @ 13:16:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Eller snarare att tjejen i sportbil är önsketänkande.

2007-04-15 @ 13:22:03
Postat av: Pontus

Lindberg: he, ja tänk om det var en optisk illusion, isf skulle det lika gärna kunna vara en avdankad lastbilschaufför i sin truck från 82 ;)haha

2007-04-15 @ 14:15:45
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Lindberg

Det låter närmare verkligheten

2007-04-15 @ 14:26:34
Postat av: Wennlund

Ruggigt heta bilder pontus ; )... din pussmun gjorde mig galet kåt ska du veta :O :$... hahah, skön skit att hon hade samma låt haha ; )

2007-04-15 @ 17:49:15
URL: http://wennlunds.blogg.se
Postat av: Pontus

Wennlund: Din gamla räv, imorn på spanskan så kör vi, det vet du.
haha, jag vet, som värsta odrägliga divor ^^ synd att hon var runt 27... hehe

2007-04-15 @ 18:21:58
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback