Ren luft idag dårå.

Jag var ju på schtan idag dårå med Davids o vi satt vid maren o lät vinden ta tag i lockarna (inte david dårå, för han är skalle-pär haha,  men det var najs)

När jag traskade runt där så kände jag direkt en frisk luft, och David var snabb med att påminna om att Emosarnas nationaldag var igår, (skärtorsdagen).

Under hela stan-besöket så såg jag en liten ynka ensam emo som förmodligen inte kollat i almenackan. what a pity. För att addera ytterligare argument till tesen "Påsk-makt, Emo-slakt" så gick vi förbi KC, och titta där! Det var überstängt.
Jag slår vad om att begravbyråaktierna skjuter i höjden atm, köp gott folk, köp!

Det är ju inte så att jag har nåt emot emos, riiily. jag menar helt seriöst mår jag bra när jag ser en sån, för då känner man sig själv jävligt bra. Dom är små vandrande uppåttjack. När jag blir rik ska jag köpa in nåra emos o ställa i trädgården...^^

Sen så åkte jag hem, o brände filmen 300 på skiva och sen åkte jag o plockade upp, Remi, Davids o Robban så satt vi här i mitt enkla residens och glodde på film med chips, toffefee, cola och annat godis.

PS
(Pontus Sjögren/Post Scriptum)
Visste ni att det enligt swesub översättare på divX, tydligen finns ett ord på engelska som betyder "puckelryggsförädaren"? hihi

Föresten så ska jag jobba imorn till måndag, så jag tycker att du gör bäst i att hälsa på mig där på Ica kringlan i kassan, så att min dag går lite snabbare, så bjuder jag på nåra plastpåsar värde: 2 kr/st, schyrre byrre va? Deal.

Kommentarer
Postat av: Wennlund

Toffefe? Det åt jag också när jag var 5 år... Men jag förstår att 4-5 coola killar som ni äter sånt ; )

Postat av: Pontus

Ne, är lilla mickepicke för gammal o käka godis? sí? Är du i den åldern då man käkar Werters Orginal eller? ;)

2007-04-07 @ 16:43:39
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Pontus

...det är inte så att du fick tänderna utsparkade ur munnen när du var 5 år?

2007-04-08 @ 19:29:20
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Madssophia

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2009-03-03 @ 10:18:24
URL: http://madssophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback