Obligarotsik

sdt stog din tig o lgoga in idag, gien, jat misttänker smurgjäveln som förra gånger, mpå han sitte i ett gfänbrlska e som ett annan t avsum,
AVSKUM.,

hur som ehelst, hade trevlgit i dag rådår, var hos elias o erika o åt middag, mub y bein pajj erika, yoyreäre the man (FAST WOMEN DRÅ)  o sen kilade vi ned till stanleys bisschauffören, ser ner`? jag stavar bätter än den dära dminstrativa personlen, DÖ.  hur somgehkst jag åkte med mitt busskort som ej bvar pluskort ,hähähä.

det var kul. sen åkte vi till stnalet, i brist på OLSSON  the man, så åkte vi kommunistteat (buss) sen var vi på stnölayes,f rukstasncärt 'cjlig öl, jävla erbetra öl, vaed äre dte för feö`??? 

och sen, DU alecandra, din jävla shoritzo, (korvca, alltså)  korv. vet ni vad hon säger gott folk? nej sålöart onte , låt ig berätta)

"lvoar du att säga hej till mg på stan, äben vast du går på ragnhild"
whatya think facka mother facker, nje för att jag just gr tagnhild ska jag adrig hejja oå golk med inkomst iner 10 miljoern.

JKLART JAG säger hej. jag säger alltid hej, setuöst , jönner DU nån mer social person än mig? let me know.

micce e glad ellr? nu blir dt gånger två.
moe ba' försvan,, som zorro, jäbla typ de dära alltså. moe toe päron pung du  e både lock o sund i havets våta dmma kan du inte simma. Poeten Sjögren, AMAGAD, så jävla copyirght

sen var det ett pack spanjorer där ocksp, fy faroa vad kul, domv a nas, o jag prata lite spanska md dom, "pero porqoe es tú en suceica?" "BLÖA BLAH BALG"


(LIKE I CARE) men jag eju som sagt en sicloal prick. så iallfall träffade calle o alex palex fdär ena riktiga huvudar, dom har typ trat sig igen tror jag, det e kul o ta på deras huuvdet. komm till grönlund, wohoooooooooo

BOSSE-lina, hepååre.
shit som d är teherese alltså, haha." du kan kalla mig tessan, o henne tess"

OKEJ..

hur sommhelst ,den döra elxenadra typen , ohon tog i mitt hår hela tiden, som om jag liksom icat för bra fruisör tonight, "NU SKA JAG PAJJA DEN HAHAAAAAAAAAAAAA"

tillingarna kalsroon är onda. omda onda onda.


så iallgall , david ringde just, fick skjtsua av sandra, schelv gi kjga skjtus av jonas mami, jag lova o ge henne tv åtimjan växter som jag odlat, shyrre va? så jväla rätt. amagad.

imorfon är det match, noble BRONXENG contra gnesta, yo joego con brunnsäng,  yo es un mittältare de derchsor. RiCKARD HAJJARU? P YEACHCCCCCC

sov gott vejt,a det vore värre o sova ont eller hur?

Kommentarer
Postat av: Olsson

Olsson, säger:
yo mannen
Olsson, säger:
hur står det till?
Pontus, säger:
kofan
Pontus, säger:
ska d gå lägge maig
Pontus, säger:
sgjot
Pontus, säger:
dett inöäg till micce
Pontus, säger:
läs o, d vill
Pontus, säger:
kommnteter>"!!!!!!!!!!!!!!!
Pontus, säger:
hofnattt

:D God natt på dig med :P

2007-04-14 @ 03:01:11
Postat av: Micce

Du borde vara konstant full Pontus. Du är ju om än ännu skönare full:D
Tack för ännu ett fylleinlägg, hamnar högt på listan;)

2007-04-14 @ 03:13:07
Postat av: Pontus

Godmorgon grabbar ^^
Olsson: Det där är ju jättemissbruk av sinnestillsånd, hålla på o morsa o så efter 2 på natten ^^
Micce: Haha, jag är alltid full, av humor! :D haha, varsågod ;)

Postat av: Lindberg

Helt underbart. Du borde göra det till en tradition att alltid skriva ett blogginlägg varje gång du är full!

2007-04-14 @ 11:37:19
Postat av: Lindberg

...eller som du skulle ha sagt: "Obligarotsik"

2007-04-14 @ 11:37:58
Postat av: Lindberg

"Pontus, säger:
kofan"

Humor, det är humor! :D

2007-04-14 @ 11:52:28
Postat av: Therése

HAHAHAHA kämpe :D att du orkade skriva! jag slocknade direkt. men tack för en kul kväll :D

2007-04-14 @ 14:17:00
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Therése

HAHAHA O VI ÄR INTE ONDA jääävel

2007-04-14 @ 14:19:47
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: alexandra

hahahah va fan,, vadå onda?=)vi va ju AS snälla. haha, o det va faktist du som tog i mitt hår hela tiden, haha skyll ifrån dej va?:P

2007-04-14 @ 15:06:38
URL: http://alexsandras.blogg.se
Postat av: Pontus

Lindberg: Jamen det är klart att det blivit en tradition, det är obligatoriskt ;) "kofan" = "jo fan" haha
Therése: Japp, besviken på dig alltså. Ni var ondskefulla igår, jag vet det. Men jag kommer inte ihåg vad ni gjorde men jag var sur, med glimten i ögat. ;)
Alexandra: DU! Det var enbart ren hämnd. ;)

2007-04-14 @ 17:15:16
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback