Ny tv-kanal införskaffad.

Äntligen lite riktiga nyheter...



HAHA, eller, Lindberg & Remi ;)?

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Det där var ju inte ens kul?

2007-04-06 @ 19:36:28
Postat av: Pontus

Tryckte du på 'play' knappen då? ;P
Den är ju bautakul :D

Postat av: Micce

Håller med Lindbergarn, fett tråkig. Förra filmen var klart bättre;)

2007-04-06 @ 21:28:33
Postat av: Malin

Varför får du till att lägga upp videoklipp men inte jag? :(
Peter Magnusson är ALLTID kul btw!

2007-04-09 @ 15:18:32
Postat av: Pontus

Micce: Säg som Lars istället: "Den ena var jättebra och den andra.. ja, den var bra den också"
Malin: Well, slå en pling så kan jag berätta, det är lite komplicerat ;)

2007-04-09 @ 18:53:41
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej! Jag försöker lägga upp ett videoklipp på min blogg här på blogg.se men fattar inte hur det ska gå till. Måste jag in i html-koden? Sökte på google och hamnade då till din blogg. Vill du vara snäll och skriva några rader
i ett mail till mig och förklara =) Skulle vara jättesnällt.
Tack på förhand/ Sofia

2007-08-02 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback