jävla smurfjävel!

jag säger det, nån smurf har snttt mede lösenord , ajg pröade secx gånger o komma in på min blgog men det gikc til lslut,m jag tror nån smurf hadr tagit mitt lösenord. FAN.

var hos erika o llais sådrva ,v et var najs, mycket bra flk där o sådära va , så det va kul. men på vägen dit värar bbätsan roligast, david ska gå av bid sjukuset ,samtidgit som det sitter en massa emos lngst bak i bussen (jag htycker inte om emos alltså, de är som kommunister o adam sam, helt fel alltså ,måste säga deet aa) så varew särhärva david går av bussen o d gäster jag til hann "klä upp dig för fan du ser ut somm en kommunist" o d äs säger emosaernra där bak, asså kolla på ren där brat jäveln, i npr hag bara ler tillbaka så säger den där "eo ledaren " va, hörru, vill du nåt eller? (som om han vill ha en billig ponginför sitt gäng liksom)

ehm , näea, jag paratar inte med människor somm har en inkomst i klass med din" där blrev den lilla fula gossen ägd, ävevn som jag ar ganska sarkastiskt, som de flesta föstårt.


måste s säga att den här snubben REMI är så jävla schön, en riktigt liraren sörni, han har båfde huvudet o öronen på skaft.

tänkye s kila förbi på han s skiva på torsag, hippas han håller humöret uppe för då böir dt bra sörni.

tänke bappsa på o hylla olsson, ollsun är en riktig jävla näsflötsjspelare, om vi fortser från att han spöar mig i skack, så är han en jätte najs gosse, han skjutsa hem mig o sjomas, JOANS,  vi tänbke låss men det vill inte olsnon, emen vit ätek göra det för skojs skull va, så jag nita han hårt på käken o sen blev viv homies igen o gick hem till han o käka nudlar, det var najs. sen när jag gick hem mötte jag hanna o sfie, rktiga tråkmrtar., dom däa asså, salamifioler båda tvåp!!

tack för att jag får skriva på fylllan, jag går bara i therese spår, hon är ett kinderägg!

over n anot!

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Alltid lika roligt att läsa vad folk skriver på fyllan, även om man bara kan tyda en tredjedel.

2007-04-01 @ 12:17:33
Postat av: Anonym

Pontus, den store fyllepoeten. Så j-vla skön!

2007-04-01 @ 23:23:51
Postat av: Micce

Va f-n, hatar när namnet försvinner när man skickar, det var jag som skrev det!

2007-04-01 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback