At last, lov!

Yes box, sista dagen arbetad på länge, nu börjar lovet liksom, hur bra är inte det? ^^

Idag var det bara en enda retarded som kom till kassan.
Jag har dragit hans( runt 40 år med skägg & småfet)  varor o eftersom han ser lite seg ut så tänkte jag säga "var det bra så"¨
men med tanke på 4 år i Syrianska och 3 år på Ragnhild så blev det fel, o jag sa istället:
"Var det så"
"va, va sa du?"
"Var det bra så?"
"Det sa du ju inte alls, du sa ju 'var det så' eller hur?"
"ursäkta, jag sa fel."
"Jaha, hur ska du ha det?"
jag kan ju inte låta bli att le, den här snubben står o är seriös till döden för att jag glömde ett ord...
Så jag biter ihop och säger:
"Var det bra så?"
"Sa du rätt den här gången eller?"
Man liksom känner att pulsen ökar och knogarna böjjer sig lite lätt och ådran i pannan dunkar...
"äh, 155:50 tack."
"ehm, nä, ska ha ett paket hårda gula blend också"

AAAAAAAAARRRRRGGGGGGGGHHHHH.
Why me, o why me?

Btw, Visst fan är snubben i röd tröjja i bakgrunden hemskt lik Mona Sahlin?


Kommentarer
Postat av: Therése

hahahaah den där en så ruggigt rolig :D

Postat av: Pontus

HAHA, Jag vet! Sett den förut?

2007-04-10 @ 09:20:58
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Ebba

sköna kids :D

2007-04-10 @ 10:20:18
URL: http://ebbaendoff.blogg.se
Postat av: Pontus

han längst fram kan man ju nästan respektera, men Mona Sahlin look-a-like snubben där bak har jag lite svårt för...

2007-04-10 @ 11:18:27
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback