"Amen vafan, det var ju som värsta adaptern!"

Morsningkorsning.

Jag, Niklas & (Remi tihi) var o lämna blod idag dårå med Erika som övervakare, moraliskt stöd och retsticka.

Det var najs, mycket mellanmål blev det, haha som värsta tattaren, går till blodcentralen o käkar ^^ 
...dom hade påskgodis kvar, OBOY OBOY!

Så iallfall, den här levande fossilen till sjuksköterska kommer fram till mig med denna spade till nål och säger till mig:
"nu kommer nålen...*hugg, splatt* oj, hur kunde jag missa, du som har så stora kärl...*hugg, splatt*
"...ugh....lugnt, gör inget...argh.."

På Grremi så missa dom ännu mera, (har dom knarkat eller?) så det gick mindre bra för honom, den söta rackaren. ^^ hähä.

Som Remi så vackert sa: "vafan, var det där en nål eller?"
 "ao, uppenbarligen"
"Amen vafan, det var ju som värsta adaptern!"
HAHA, så klockrent.

Aja, det här är värsta warm-up inför torsdag, nu går alkoholet runt snabbare i kroppen... karatefylla O yeah.

Ska stänga in mig i mitt rum nu och plugga historia som värsta forskaren! Herrå!


Kommentarer
Postat av: David

haha, fan klockers!:D

Postat av: Åsa

Spade :| åh, nu vill man ju verkligen gå o ge blod... not.. ffs.

2007-04-18 @ 00:17:48
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: Pontus

David: Yao, indeed ;) Visst känner man igen sig? Jag tycker om den med turkarna o hjärnan haha...
Åsa: Äh, det var inte som en spade, mer som Remi sa det, som en adapter ^^ haha

2007-04-18 @ 16:47:31
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Elias

karatfylla e den sämsta låten ja hört detta år...
(ville bara ge dig en kommentar mannen)

2007-04-18 @ 17:20:03
Postat av: Pontus

Den e så sjukt bra, "det blev karatefyllaaaaaaaaahhhhh" amagad! (shyst honey, att du ger mig kommentarer, me like)

2007-04-18 @ 19:02:48
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback