Alkohol är bra.

Ikväll smäller det. Det som är bra med alkohol är bland annat att det spontana jaget kommer fram. Då folk ångrar saker o ting dagen efter beror endast på att de gjort något som kanske inte 'passar'. FAST det man gjort är ju det man verkligen innerst inne ville göra, således är det man gjort rättfärdigat.

Liksom jag hävdar Gustav Orest att man inte tänker klart när man inte är påverkad. Man kan liksom stå inför flera val och på fyllan har man lättare att bestämma sig o sen ba köra. 

Cajje sitter här brevid och har vissa synpunkter på att jag kastade en spanskordbok i nacken på han under marknanadsföringen. Han satt där o gjorde JAG-SKA-SKÄRA-HALSEN-AV-DIG-GESTER, så jag var tvungen att agera.

Föresten var det nytt bottenrekord med folk på historian idag, vi var 7 pers, resten är inne i 'trotsåldern' och sitter hemma o super ner sig inför mösspåtagningen bara för att man just inte får det.

...Schelv sparar jag mitt till ikväll. Ja, ikväll smäller det, alkohol är bra.

Kommentarer
Postat av: Micce

Today is the grej! Alkohol är bra helt klart! Ses senare!

2007-04-27 @ 15:18:15
Postat av: Gurra

Idag blir de fan schtek på hög nivå, party party
Å kom ihåg, du blir bara bakis om du slutar att dricka ;)

Postat av: Micce

Förresten så är ditt inlägg förtal på hög nivå, gesten jag gav dig var DU-BORDE-HA-ETT-HALSBAND-SKULLE-PASSA-DIN-KLÄDSEL-gesten.
Så din spanskordboks-attack var helt obefogad. Skärpning Pontus!

2007-04-27 @ 16:43:39
Postat av: Pontus

Micce: haha, Swenska tjej is the grejj! Föresten så har jag redan ett halsband som passar min klädsel ;P
Gurra: Sant sant...

2007-04-27 @ 17:21:57
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Roggan

0jk0´j9jh jag ör hemnma ni´fick sjkhuts hem av Cissi, jävligt sjysst gfaktiskt.
Tack för i kväll

2007-04-28 @ 02:40:42
Postat av: Pontus

Roggan: Jao, tack själv :D

2007-04-28 @ 10:36:08
URL: http://Pontmeisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback