Yoe Ragnhilders


Men nu blir jag sur på riktigt. Jag hade fan spelat in ett samtal från spanskan (eller immiterat, men det var jävligt bra) och så finns det inget "lägga upp ljud grejjs" utan bara "video" som var tagen ur funktion.

har lust o spränga en anka. så sur är jag.




men då skriver jag väl ner skiten då.

Jo, det var en vacker dag (idag alltså)
 
....och där satt man o tänkte på spya, slask o sånna paralleller som man gärna drar till ämnet spanska.


Klassen skulle översätta saker o ting ur texten (ingen förstod egentligen vad den sa, utan kikade på glosorna intill o chansade)

till slut kom turen till mitt o Calles bord och vi får nån cp mening men försöker givetvis ändå o mumlar lite varav allas våran eldige vän skriker ut med sen absoluta bitch röst (har hon nån annan?)


"HALLÅÅÅHHHH, MAN HÖR FAKTISKT INTE VAD NIII SÄÄÄGEEEAAARRRRR DÄR BORTAAAA!!!"

Jag o Calle tittar ner i bänken, suckar, o säger tyst nästan i kör; "Sug kuk där bortaaa"


jag hade en fix idé med o säga nåt i stil med; "Ät skit o dö kärringjävel". Meeeen det blir så tråkig stämning på bussen hem då.

aja, nu lämnar vi det negativa, o går in på nåt ännu mer negativt.





Idag hade jag träning. Ser ut som på bilden där nere;




108455-8



...och det känns så förolämpade att ens försöka respektera vår "tränare" att man har lust o spränga två ankor.



men idag tror jag att jag fick en komplimang, det är andra gången han säger det;

"Den där di skotten, mycken ofula POTUT, tänkte du skjuta som di målet sönder som han di Ronaldo, HA, Svenne."


"ofula" måste ju vara nåt positivt?



eller den hära;

"Först, vi hatte tre försvarare, en di två de tre (pekar på en tavla).  Sen hatte vi dom där di forwarden, ni ska stå framför han di försvararen, (klottrar lite på tavlan) och sen hatte vi vahatteri dom här di tre leden ovanför (svårt o se vad som egentligen är på tavlan, en apelsin?) han som hatte den di bollen spelare forward, spelar tillbaka snett frammåt, spelar krossboll till ledet, ledet passar ledet som passar forward, försvar kan vahatteri inte gå på ÄNNU!! dom kan di avvakta, sen forwarden spelar en i den leden, leden slår inlägg o sen PANG, mål. (tavlan ser nu ut som en sån där tavla man säljer för två miljoner där temat är; KAOS) Fatteri? Ut på plan."



....som vanligt blir det fel, och sen "reparerar" han sin övning genom o göra ungefär tvärt om mot det han sagt.


aja, nu ere sleeping time o imorn, ja imorn då jävlar ere fadder träff.

jag funderar på o göra lite show;

"TJEEEENA ALLIHOPA, ja, jag är ju då Pontus och det här är Emelie marijuana, eller emelie höög, ni kan ju välja själva, innebörden är den samma."


...eller inte.


...eller kanske.

Kommentarer
Postat av: fittsaeret

haha, jo eldige sarhed är inte o leka med..akta såru inte får gun på dig..då e det kokta fläsket stekt! pimpa upp din blogg ffs..

Postat av: Ilikeyour

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2008-05-20 @ 09:22:54
URL: http://ilikeyour.blog.ca/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback