TJAPPA!!!!






Halloj, molotovcocktail (RIM)


Japp, den poetriska ådran har kommit tillbaka, (tacka Anna-lill som hitta den i mig).



Till o börja med tänkte jag visa min första lika som bär tävling här på bloggen:




Lika som bär?

108455-10108455-9

Glad gris? ........................................................................Costa Ali, tränare för Syrianska?





förskräckande lika både i tal och utseende.

appro på fotboll o sånt har jag köpt nya skor, de där adidas gick sönder efter en gldtackling.

TYPISKT.




men det e Hammarby borta på söndag, dax o göra processen kort med dom.






Idag vare fadder träff på ragnar. som väntat ungefär. vi sammare pratade, naturarna var tysta.


Ska man öppna munnen på dom med en kofot o sen dunka dom i ryggen för att det ska komma ut ljud?





och hujeda mig!

på bussen hem sätter det sig en TJEJ som luktar så förfärligt illa, jag liksom trycker ansiktet mot fönsterutan för att få nån form av dräglig luft, men det går bara inte, och inte fan blir det bättre av att jag trycker mig mot väggen, för då flyttar hon ännu mer åt mitt håll.

BLÄH.




Dax o lägga på ett kol, så att jag hinner se en del av Idol (RIM) 

...fy fan va bra.




Kommentarer
Postat av: Evangelinelillylost

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback