Suryoye milab!



Nämen Tjenappåre & gomorron!

idag har varit en sån där ganska bra morgon. vaknar. dricker en kopp te. tar en till kopp te. läser tidningen o bara känner den hära inre känslan; jag trivs alldeles utmärkt med mitt liv.

helt bra helt enkelt.


Så där satt jag o filofiserade. i torsdags gjorde jag min sista träningen ever med Syrianska (alltså den 1624 +-10 träningen)  och det har ju varit ett ganska stort äventyr...  om man funderar ut själva träningstiden så är den ju (1624*1,5) /24 =101,5 raka dygn träning med syrianska.

på den tiden har jag lärt mig alla svordomar man behöver för att starta ett tredje världskrig, jag har lärt mig dansa syriansk dans och jag vet vem tarkan och ibrahim erkhal är ;)

useful knowledge ^^

jag kom dit, lite som en rasist (hade ju bott i nykvarn ett år, så det finns ju inte så mycket o välja på), men mina värderingar blev ganska snabbt omkullkastade och defragmenterade.


Mitt avsky för rasister idag är galet massivt.

som morshan ganska förbannat uttryckte sig;

"Man vill ju nästan skjuta dom"

ja, mamma, det har du så rätt i ;)



tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback