MUMS!

Ännu en helg har passerat.

Ännu en vecka med naturettorna har uthärdats.



Livet rullar på, o snart bjuds livet på lite förändringar;

Till o börja med blir det blå regering. Det drömde jag igår btw.

och sen är det ju dax för körkort, det i sin tur öppnar vissa inkomstkällor...

40 spänn per person inom södertälje.
50 spänn för fula personer.
60 spänn för naturettor.






Igår fyllde johan 17 och vi var hos han nåra stycken o käka tårta. Jag o Jonas köpte två dansmöss till han, vi döpte dom till Lars och Ohly och så sa vi att det var två hanar (fast Ohly var kvinna, så det blir massa möss hos johan, hihi...)

Hos johan var även matheus som hade en blåtira (som vanligt)

"Hur bär du dig åt för att få stryk hela tiden?"
"Äh, det är inte jag som bråkar, dom bråkar med mig..."
"Men jag får ju aldrig stryk, o jag är ju minst dubbel så dryg som dig"
"Äsch, jag är på fel ställe vid fel tidpunkt helt enkelt..."


Jag, jonas, jim, matheus o robert stack till 360 i sthlm efter vi varit hos johan + stanleys, och efter tag så kommer det fram nån snubbe o gurglar brevid mig;

"Öh, aru öhl älle?"

Jag, som tagit ganska många öl o känner mig såhär;

108455-3

svarar med lidingö röst;

"Stick härifrån din sniiiigel"

Han rycker till sig varav matheus rycker tag han i axeln och slår han rakt på käften.

"va fan håller du på med?!" frågar jag matheus.
"...vadå, han tänkte slå ner dig!"
"nej, han skulle ju just gå" ...trodde jag iaf.
"äsch...skitsnack, jag skyddar dig Pontus, de lugnt."


...inte undra på att en sån som han har blåtiror o sånt... haha.




Jim vann 700 spänn på blackjack o bjöd mig på en öl, sen tyckte han det var tråkigt o vinna och spelade  bort 600 kr.

sopa.




Vi visade upp våra dancing-skills också. vid ett tillfälle dansade jag o jonas med en varsin tjej och efter ungefär 20 minuter går dom iväg,  och jonas går fram till mig o skriker i örat allt vad han har;

"DERAS FUCKING FÖRLUST, HÖRU RE ELLER?! DERAS FÖRLUST"

...whatever dude ;)





Kommentarer
Postat av: madness

Personlig taxi Pontus. Blir billigare att åka med mig själv tror jag! Ring mig om du vill ha skjuts :D

2006-09-10 @ 23:03:11
Postat av: cecilia

Jag brukar också vara en med blåtiror. Men inte slåss jag bra sådär. Jag slåss bara för att det är så jävla roligt.

Postat av: BLEH

Du är allt besynnerlig du, Poppe.

2006-09-11 @ 21:07:10
Postat av: Sandra.

Vilken härligt blogg! :) Kram

2006-09-11 @ 22:11:38
URL: http://sandrazakariasson.blogg.se
Postat av: Pontus "Pontjack" Sjögren

nämen kul o se att framförallt Jonas "kalles kaviar" Lindberg hittat hit.

själv eru ganska ball, på ett abstrakt och inte minst adekvat vis.

2006-09-11 @ 22:50:19
Postat av: Elin

fan vilken rolig blogg pontus! du har lyckats ;)

2006-09-12 @ 22:19:32
URL: http://elinodells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback