Jajamen!


Har du klippt dig?

efter att ungefär 27 personer frågat, " har du klippt dig Pontus" , så kan ju jag konstatera: JA, jag har faktiskt klippt mig"

vad är det för en dum fråga egentligen?

man kan ju i princip byta ut det mot: "fan va fult det blev"

för annars hade man ju lika gärna kunna säga: "va fint det blev"

men, det blev det då alltså antagligen inte, eftersom en blind höna ser att jag faktiskt har klippt mig.

så, varför i huvud taget fråga frågan: " har du klippt dig?"

när det är en helt onödig sak att fråga, om man inte försöker spela social, men då kan man ju istället fråga " fint väder, inte sant ( förutsatt att det är fint väder) höhöhöhihih och inte "har du klippt dig?"

dessutom kan man lätt tråk-kontra på den genom o säga, "nja, men jag kan ju klippa till dig" KA-CHING KA-CHING. HAHA.




happ, det var ungefär kul o ha körkort i 2 dagar.


"hej, kan vi skjuts" ^24





som Rabi sa; "första gången är det gratis."  




jävla sundis, vi skulle åka hem till han o fixa ragnar filmen, men vi gjorde en planändring o jag hade inget bra sätt o ljuga för sofie o emelie så nu är min bil smutsig.

BAH.







"Hoppa i säng med mig om jag har fel. Men visst vill du väl kyssa mig?"  1x2



Kommentarer
Postat av: Estelle

Hahah!

Postat av: =)

Den där rabi låter smart =)

2006-09-20 @ 19:46:58
Postat av: Aresara

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-08-25 @ 07:38:17
URL: http://aresara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback