ICA


Goddag goddag, idag gjorde jag massor med fel.

det var kul först.



...och förbannat tråkigt sen.

bröd är väl ändå bröd? 

men jag skrev in 2618, istället för 2213, o se så fel det kan bli.

där står gammlingen o skriker, för att det blivit 1.50 fel.

hennes röst bara ökar o ökar som ett crescendo.
samtidigt sitter en röst i hjärnan som säger om o om igen i ett rasande tempo "hon är gammal, hon dör snart, hon är gammal, hon dör snart, hon är gammal, hon dör snart, hon är gammal, hon dör snart, osv"



aja. jag fick min lön, större än väntat, men nu har jag blivit tvungen o skatta :|

men borde göra en micheal jackson o arbeta svart, HAHA.

okej, den var dålig.


men appro på dålig, så måste jag kommentera farshan igen, han är ju för olidlig;

"haha, kolla på'n, han käkar bara droger...."

"vem?"

"Han; Drogba, haha, fattaru? Drog-ba, HAHAHAAHA"


misär, misär, misär.



men, ARSENAL, vann igen. dom är på g*




vem är det här då 02;34; "Hööööhö, tja Pontus, äru där?"

"Um sklm stu?"

"hönte varu säger, aaa ja e råfull aschå, jag är i järna o grejjer"

"...vad e klockan?"

"aschå, jag träffa en brud va, haha o schen (Click)




02:35

"Va fan schlängeru på luren för va?"

"jag sover."

"Gör du ju inte ,du pratar i schelefon och...(click)





Jonas. fuck you.




Kommentarer
Postat av: malicious

michael jacksson som arbetar svart, å hennes röst som ökar i crescendo, bra skrivet! :D

2006-10-12 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback