Mornin' mr Normal...


fan, man borde ju fått nåra hack mer än bara mvg på drama.

morshan tyckte jag så sjuk ut idag att jag inte fick gå till skolan. what a pity...


idag tänkte jag diskutera normalitet.

en normal människa, känns ju oehört tråkig. ändå duggar citat som "du är ju inte normal" eller "var normal" titt som tätt.

och då fundera ju jag på vad en normal människa är, och jag kom fram till att det är en snubbe som gör exakt som alla andra o aldrig sticker ut.

dvs. om bara normala människor fanns så skulle inte mänsligheten utvecklas.


självklart finns det en gräns här o där. vänsterpartister o svartrockare är ju att gå över gränsen, jag menar, nån motta får det ju vara.



aja, igår hjälpte jag familjen godenius o flytta och när jag kommer hem möter jag syrran som är skogstokig för att jag inte gett henne mitt lösenord till warcraft.

helt underbart, jag har värvat syrran. eller som morhsan uttryckte sig "du har dragit ner henne i fördärvet"

lycklig är jag iaf ^^


LOV!

Kommentarer
Postat av: Sofie

staaackars din syster!!! jag ska hjälpa henne från helbetet!!! möömsi

2006-10-29 @ 02:12:13
Postat av: cecilia

Kommunist/punkare 4life

Postat av: Stefanastrid

Informative website! Thanks!

2009-08-13 @ 10:12:34
URL: http://stefanastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback