MORAL, va, va, VA!?



happ, var man här igen då. den här skolan har ju en förmåga att köra över en, stoppa en i bagageluckan o dumpa en i Yngern asså. man e lite knäckt.

men inte spräckt , nä fy fan, imorn ska det pluggas efter jobbet.


appro på ingenting träffade jag marc abrahamsson på williys häromdan (nationaldemokraternas partiledeare för er korvar som inte vet det)

där stog han med en skinnskalle som sin svans o plocka tomater.

jag gick givetvis dit för o retas lite.

han tar tre tomater
jag tar tre STÖRRE tomater.

han går o tar tre bananer.
(jag skulle inte ens handla bananer) jag går dit o  tar givetvis tre STÖRRE bananer.

han kolla upp på mig (han e ju fett kort)
jag kollar ner på han, ger han en ragnhildblick o fnyser lite varav hans skinnskalle till svans grymtar lite.

sen passa jag på o ta hans reg-nummer,  säljes till högst givande bud btw.




respekt. ett ord som missbrukas ganska mycket. när jag ser/träffar en ny människa så får den ju en viss respekt. så ere ba, den osynliga linjen bara finns där.

men utöver det ska man fan förtjäna respekt. 

o appro på det så är ju alla människor definitivt inte lika värda. 

love, peace & respect, fuck you.

får du välja mellan att jag ska dö eller din mamma så ere klart att du har ihjäl mig (troligtvis) ;)

det jag vill komma fram till är att om en människa som marc abrahamsson skulle dö, så skulle jag inte höja mitt ögonbryn, jag skulle i princip bli på bättre humör tror jag. ja, definitivt.


aha, så jag e dum i huvudet va?

som om Du bryr dig om att 20000 barn svälter i afrika varje dag? men om en idiot i södertälje dör, ja då blir det en jävla annan grej.

men alla människor var ju lika värda, eller?



juste, kom inte med din falska moral.



nästa inlägg ska handla om jonas syn på handikappade i sitt drömsamhälle.

Puss o hej leverpastej, gå o köp dig en gay och lär den säga; "HEJ HEJ, jag liknar en tjej"(RIM)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Jag kastade ägg på Abrahamsson en gång. Polisen tog mej.

Postat av: T.

Jag blev hotad av ND, jag är coolast.

2006-10-08 @ 21:19:19
Postat av: BLEH

Kom bara ihåg att det är du som är socialdarwinist, Poppe, när du skriver det där inlägget om mig.

2006-10-08 @ 22:11:25
Postat av: Pontus

cecilia: åkte du på mycket böter, hur många ägg kasta du, jag fundera på o göra detsamma, men jag vill ju veta om det är värt det... ^^
T.: hah, varför hota de dig? ^^
Jonas, a.k.a BLEH: sociala mig dit o darwa mig dit, det som skrivs blir ren fakta som speglar ditt drömsamhälle;) love, peace n' respect ;)?

2006-10-08 @ 22:24:05
Postat av: cecilia

Mycket ägg = mycket pengar.
Men, det var värt det.
Slåss inte med dom bara. Det är inte värt det.
Eller jo fressten, det var värt det. Allt man gör mot ND är värt det.

2006-10-09 @ 15:49:59
URL: http://detbrinner.bilddagboken.se
Postat av: BLEH

Deine werte als ein menschen ist nicht mehr als Krümel auf dem Teppich.

2006-10-09 @ 16:42:22
Postat av: BLEH

Pontus, weisst du dass du wie ein Muffelwild aussieht?

2006-10-09 @ 16:44:49
Postat av: Imrenicoline

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-23 @ 10:53:31
URL: http://imrenicoline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback