Lov, det bra och det dåliga.



det dåliga är att Snäckan åkt ut. så nu ska jag TOK-STREJKA IDOL.

han var helt enkelt för bra för programmet, det är det enda skäl jag kan komma på. för han är ju för jävla bra och det låg ju lite under hans värdighet o vara så bra i ett (tydligen) så dåligt program.


eller så är det bara fel på tittarna helt enkelt. 


resten med lovet är bra. 0 plugg. 0 jobb på ica. löning har just skett och jag e fit for fight till krogen, nu jävlar smäller det!




faan, vad jag e laddad tills muntliga spanska steg 1 nationella imorn.

jag har lärt mig den här dikten utantill;
Caminando por la
 cajje yo te vi
 y un día yo me
 enamóre de ti.

= När jag gick där på gatan fick jag syn på dig och en dag blev jag förälskad i dig.

vackert va ;)

eller om jag skulle säga det skulle det vara töntigt, men skulle slem-darin eller pimp-danny säga samma sak så ere ur-gulligt. 

fuck you. 

eller den hära; El fútbol es el ajédres del campo verde  = Fotboll är det gröna fältets schack.

Filosofiskt va? ;)

Kommentarer
Postat av: BLEH

Hörru, Poppe. Du misslyckades i fredags ;)

2006-10-29 @ 13:15:13
Postat av: cecilia

pimp-Danny har ju kläckt ur sig det otroligt roliga: "Jag har ALDRIG bonkat på nån kille!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback