Lägesrapport

  • Serotonin värde- lågt
  • Dopamin-obefintligt
  • kortisolvärde-högt


Jag skiter i om jag blir arbetslös ett tag efter studenten. hellre är jag betjänt på igelsta än går till skolan på tre veckor.

jag är ju en man av mina principer, och; "Det som kan skjutas upp, skall skjutas upp" kör jag på stenhårt.

det är bara det att, saker o ting är ju så förbannat tråkiga. Det är då man börjar tänka:

VAD I HELVETE HÅLLER JAG PÅ MED!? JAMEN EN LÄSLOGG PÅ BOKEN; DOKTOR GLAS ÄR JU SÅ FÖRBANNAT NÖDVÄNDIGT.

jag känner att jag kan inte leva vidare om jag inte gör den. tänk ni stackars andra som inte behöver göra en läslogg på två sidor om doktor glas. tänk vad ni går miste om. tänk vilken allmänbildning jag får men inte ni får,  hihiiiiiiiiiiiiiiiiiii

men seriöst. det finns ju så mycket saker som man liksom INTE VILL lära sig. 

Vill jag se teater, så går jag o ser en fucking teater. Det är ju inte så att jag känner hur min kulturella ådra expanderar när jag ser en teater jag i själva verket inte vill se.


men, nu till lite få ljuspunkter. Om det är så att just Du har för många tjejer hängandes efter dig så har jag genom erfarenhet kommit fram till en lösning;

Pontmeisters guide till att inte få en flickvän;

  • Var dig själv.
  • Ha humor.
  • Le mycket o var trevlig.
  • Tänk logiskt, alternativt; var smart


jag tror jag ska börja snusa, gå kantigt, spöa ner folk, prata om min ointelligens, se sur ut (lite ball), vara allmänt trög, o spotta snor omkring mig. det känns som en mer säker strategi och det når ju alltid på nåt vis framgång.

tänk dessa lyckliga män som blev födda bögar.


nej, jag är inte deprimerad, fuck you.




var på stanleys igår.  höjdpunkten var o se Jonas H Lindberg betongfull.

trore eller ej, han blev jävligt aggresiv.

jag ville se roggan löpa amok, men han blev ju rent utan trevlig ;)



imorse när jag vaknade låg jag o fundera på hur skolan skulle reagera om lars molin dog, jag hade nåra ganska roliga idéer.

men, det var ju bara idéer...




aja, de ba ta en prozac o ett glas vin, fram med historian, nu jävlar din feta kalmarunion, du skall slukas av min kunskapstöööööööörst.

eller ba mums filibabba. jävligt roligt uttryck de där. klingar bra i munnen... mums filibabba påre.
mumselimums-mums babba, eller den här då; baba lé mums. ha, den var ju fett bra.

BABA LÉ MUMS!


Kommentarer
Postat av: BLEH

Förtal!

Jag var varken betongfull eller aggressiv.

2006-10-01 @ 16:06:42
Postat av: Pontus

Jag definerar gärna aggresivitet som; vevar mot ansikte och kropp, skriker LIBERALISM FÛR ALLES, och vevar lite till. (alright lite överdrivet, men du var ju helt crazy, slog mig 4 gånger, det måste räknas som ganska aggresiv, huh?)

2006-10-01 @ 16:57:33
Postat av: Roggan

Nu kanske du kan sluta tjata om den där amoklöpningen... ;)

2006-10-01 @ 18:49:55
Postat av: BLEH

Vad fan snackar du om poppe? Jag nämnde ingenting om liberalism och jag slog dig bara vänskapligt och som försvar på verbala attacker från din sida.

2006-10-01 @ 19:09:46
Postat av: Pontus

har du shottat ner dig igen eller? du verkar ganska aggresiv ;)

2006-10-01 @ 21:46:13
Postat av: Kusin Camilla

åååhh, doktor glas som var så bra.... synd att du inte sa till tidigare så kunde du fått min läslogg ;) kram

2006-10-06 @ 14:04:07
Postat av: caroline

doktor glas är bra om man inbillar sig att han är homosexuell, dessutom brukar lärare bli imponerad om man hittar ett djup i boken...

2006-10-07 @ 09:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback