Yoe bloggers'

jahaja, sista dagen på lovet har anlänt.

det är molnigt och blött ute, men jag mår fruktansvärt bra.

har sitter man i morgonrock, en kopp te och lite skön musik och bara myser av varje sekund som passerar.

igår dunkade Illustrerad vetenskap ner i i min brevlåda, och för alla er kan jag tala om att USA håller på att utforma ett spionplan som kan lyfta från en ubåt, och att några forskare just kommit på en hållbar teknik att spåra sina golfbollar med radar.

världen går bara frammåt och frammåt och livet flyter på.

igår var det in the middle of nowhere, sårry-Hölö, som gällde, jävligt bra de där. man har ju inga direkt förväntningar och så blir man liksom positivt överaskad, 9/10


trevligt folk definitivt, och ingen "ÖÖÖÖÖHHHHHHHHHH, faaaan man kanske skulle ta o sparka in väggen HÖÖHÖÖHÖHÖÖÖ!!!!!!!!!" så det var en ganska lyckad tillsällning, tack Jhon ;)

jag agerade väl lite taxi, och som vanligt tar jag ingen avgift såvida inte personer som; "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHH, faaan man kanske skulle rycka sönder en bildörr!! HÖÖÖHÖÖÖÖ"  åker med.

så det var lugnt.

det var ganska kul när jag satt där med Alvin the Icelander och vi tog våran driver's drink (multivitamin juice) och två tjejer står borta i ett hörn, viskar, kollar åt vårt håll, sen går den ena fram till mig (hihi)

"h-hej, är du singel?"


10 poäng till the Pontmeister ;)  haha


Dagens tre bästa förolämpningar:
 

  • "Är dina förälrdrar syskon?"
  • "Du är levande bevis på att även gud gör misstag"
  • "Om min hund hade ett ansikte i klass med ditt, skulle jag raka hans arsle och låta honom gå baklänges"

HAHAHA. yä, TTA here I come! 


Kommentarer
Postat av: Miriam

Haha.....pontmeister läser Illustrerad Vetenskap, nu har jag hört allt;)

Postat av: cecilia

Illustrerad Vetenskap är världens bästa tidning.
Jag gillade förolämpningarna. Jag tror att jag ska prova dom jag med.

2006-11-06 @ 13:59:44
URL: http://detbrinner.bilddagboken.se
Postat av: TORKEL

Haha 9/10 för Hölö. Det var inte illa! Men vänta tills du ser Mörkö! ;D

2006-11-07 @ 18:08:30
Postat av: Al

Jävligt orutti att leka "gratisfylletaxi" i hölö när det var race till kebaben. Du åkte nog på den värsta utklassning jag varit med om.
Hade varit pinsamt att komma till kebaben efter den utklassningen, så jag förstår att du passade där...

2006-11-07 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback