Yähä.....



Mornin'

solen skiner, och det är en söndag UTAN ångest.  det e bra grejjer det. det ska jag fira med att dra ut o springa.

igår lät jag kroppen ta kommandot.

satt vid datan tills jag kände mig ganska trött, somna in och hade en sån dära knight in shining armor dröm, det är bra grejjer det.

jaja, och på fredag är det jävligt synd om ettorna, för vi ska presentera vårat affärsjuridik-arbete och det kommer vara si sådär måttligt underhållande att lyssna på tror jag.
men det finns ju nåra söta tjejer där, så jag ska göra mitt bästa o presentera lagar o stadgar med charm och vad heter det... ¨passion¨.  ...haha


naj, det ser ut o bli en bra vecka. på torsdag är det SACO mässa, då ska jag gå fram o säga åt dom att säga ett yrke som är kul som man tjänar fett med pengar på. o snabbt ska det gå. jag ska ha en lamborghini när jag e 24 och en helikopter när jag e 25.

det e fan min dröm, glida till jobbet med helikopter.

...eller bygga byggnader så att det ser ut som P O N T U S från luften. HAHA  ^^

sen ska jag bygga ett slott.

eller jag ska förfölja lars molin o bygga ett fett hus framför hans hus, och sen varje morgon ska jag stiga ut med min gyllende sidenmorgonrock med en lyxdrink för att ge han ett flin o titta ner och slänga oliver och rättskunskaps böcker på honom....HAHAHAHAHA.


och sen ska jag cirkla runt med min helikopter runt hans hus så att han aldrig kan sova och sen ska jag hyra in hans favoritband till min enorma trädgård och bjuda alla jag känner och alla han känner men inte honom... haaahahahhaa.




Vad? jag mår bra ;)

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag tror att jag skall skicka en länk till din blogg till Lars.

2006-11-19 @ 15:36:34
Postat av: Pontus

Jag tror att jag ska skicka en Göz till ditt hus.

2006-11-19 @ 16:32:31
Postat av: TORKEL

vadå ambitiös?

2006-11-19 @ 17:01:25
Postat av: jossan

charm och passion :O .. HAHA ser fram emot fredag då.......

Postat av: Dreamteamparty

Great site. Good info

2010-01-19 @ 08:42:09
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback