"Scha ba tala om före...



....att du, du är....min bäschta vän scherru" 



Jaja, gårdagen var inte särskilt intressant.

gick till TK, med målsättning att nästa morgon säga den vanliga meningen. "FAN, jag ska aldrig dricka mer i hela mitt liv"


så långt hann det inte gå, för det var så jääääääävla tråkigt.

stack vid typ halv 1, raggade lite i kebabkön, och sen hemgång.  värdelöst.



dagens humor: 
En ung företagare hade just startat sin nya firma. Han hade hyrt ett vackert kontor och möblerade det hela med antikviteter. Då han gick runt i sitt kontor såg han en man som var på väg mot kontoret. För att verka som han vore en höjdare plockade han upp telefonluren, och pratade precis som han hade en stor affär på gång, snackade om miljoner hit och miljoner dit. Efter många om och men lade han på luren och frågade besökaren, "Kan jag hjälpa dig med något?" "Javisst, jag är här för att koppla in telefonen."

Kommentarer
Postat av: Lindberg

Jag sa ju till dig att du skulle ut med oss idag istället.

2006-11-18 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback