Fredagen, summa sumarum:

Godag käre läsare. eftersom jag har fått diverse klagomål från retarded ppl som inte kan läsa, så har jag bestämt för att redovisa fredagen i bilder:


108455-19
Jonathan, vårat lilla födelsedagsbarn, med kniven i högsta hugg.


108455-20
The swedish corner.


108455-18
Tidigt stadium av kvällen och blicken säger väl något om.... mitt senare tillstånd...
Att jag lämnade blod 2 dagar innan gjorde ju inte saken bättre.


slem1 
3 glas vin senare...

samba
då kom samban igång ^^


hAHA
"ey, göls, vill ni dansa? vi kan fågeldansen!"


jhon min vapendragare
Jhon, min vapendragare

108455-24
...och sist och minst: tjorven.


Herrå.

Kommentarer
Postat av: Ebba the Best

Vilken fin tjej på den sista bilden :D
skönt inlägg, tjorven2!

2006-11-28 @ 18:49:23
Postat av: Alex fucking sander

Hejsan sötboll! Vilken kväll va, looks great, och vilka brudar ;) ... haha. Men men, för att lägga in en kommentar om vår gemene vän kan jag ju säga att jag från och med idag börjat tilltala honom med namnet: "Fågelhoran" inte fisk.. eller vad du nu kallade honom.. (:

Men men, jag kan väl inte annat än att tacka för det vackra inlägget i min blogg också, mycket givande... trots det att jag anade en smula konstruktiv kritik, verkar gå utåt för dig pontilainen, visst har vi blivit hjärntvättade med respons i 3 år nu men att inte tycka mina inlägg är rent ut sagt geniala är inte annat än skamligt... lika så att det finns blåa bussar i stockholm. Fy. Men men, man kan väl inte begära mer utav en snubbe som inte kammar sig på morgonen!

Puss älskling,ses imorgon \ Alexander "ditt lilla favorit puttefnask" Rosenberg

Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

svennehörnan höhöhö! :D Samba, fy fan va tråkigt! å vilken ful dans, fick du danska eller? hlhö

2006-11-30 @ 19:31:44
Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

oj dansa inte danska

2006-11-30 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback