Botswana.

hurvida landet stavas så, eller annorluna bryr jag mig inte om, för jag kommer förmodligen aldrig åka dit.



...och om jag vill åka dit tar jag väl reda på rätt stavning, om jag nu av någon anledning verkligen behöver veta den.

men förmodligen kan knappt nåra läsa där ändå så det spelar nog ingen roll om man petar ner botswana. (om nu botswana stavas botswana).
 
undrar om botswana låter likadant på deras språk...

om det inte gör det är det ju ingen idé att egentligen ta reda på hur botswana stavas på svenska...såvida man inte ska resa det alltså.

smart va? ;)



appro på länder o sånt dära...

om man föds preciiiiis på gränsen mellan norge och sverige...blir man schitzofren då? om ser på saken ur en nationalistisk synvinkel vill säga...
får man två medborgarskap är ju det fusk. då skulle ju alla föda sina barn på riksgränserna!?

...fast vem vill vara hälften norsk, egentligen?





idag har jag lagat mat. massor med mat. förmodligen så mycket mat att man kan mätta hela botswanas befolkning. du kan kalla mig jesus ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback