plugg o rubb va...

Det är så fantastiskt kul när man har plugg o göra, för då kommer man på så mycket annat man kan göra istället som man aldrig kommer på när man inte har plugg, fast man vill hitta på nåt då....
FATTARU?!

jävla tjat hemma. "du pluggar för lite, du som säger att har så mycket o göra" "det är samma nivå på tälje som på ragnhild, det skiljer sig inte alls" "...asså du Pontus, du kan ju ingenting"

nåra små självförtroende kickar man får dagligen, det jag hela tiden försöker förklara är att jag alltid anstränger mig  till 100% i plugget:

Måndag: 20%
Tisdag: 24%
Onsdag: 19%
Torsdag: 28%
Fredag: 9%

så jag satt på den gamle goda datorn som e lika seg som rektorns handlingsförmåga när det gäller relegering av fågelhoran och Sam salabim. appro på det så såg jag att rektorn, uffe, en systemtekniker samt Sam salabim och hans kompanjon som går under namnet Herr N. Örd hade ett litet möte, efter det att de gjort om St:a Ragnhilds logga till att bägaren höll upp ett hitlerkors istället för en eld.
....en sån sprudlande fantasi man kan ha va?  hur som helst var britta muller den lärare som fick reda på det först och hon blev ganska förstörd hörde jag.

HUR SOM HELST, så hängde jag på min gamla data, när jag egentligen borde skriva om ledarskap & psykolgi, och hittade denna vackra bild på min balkvinna från nian, johanna tucker. ser likadan ut idag måste jag säga, något rödare läppstift kanske...

brevid till höger är sandra andersson, retuscherad.
108455-26

och lille alex-not yet retarded, jus' quite unwell, ska få den stora äran att synas lite från min blogg, i o med att han faktiskt har en tendens att skriva underhållande ;), så tycker jag att ni kan kika in till hans place. kika på mina länkar.

Kommentarer
Postat av: Ebba the Best and Grinch ;)

Pluggar du verkligen 9 % på fredagar? annars var det fantastikt kreativt det dära med 100 % plugg :D

Postat av: cecilia

Ingemar hade ju en sån tröja! Sno lagom :P

2006-12-10 @ 17:24:17
URL: http://tigerharen.blogg.se
Postat av: Antonsina

I kinda like it. Thanks!

2008-08-26 @ 08:48:10
URL: http://antonsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback