Man är som en gammal bitter kärring...

...man gnäller på det mesta nu för tiden, vädret, skolan och alla idioter som är idioter osv osv. 

vaska man göra abri... vaska man göra?
tomorrow så ere prövning; ledarskap. fy faj fån, det e grejjer det.

jag kika på psykolgin och kom fram till att jag just nu utför alla försvarsmekanismer (sånt som kroppen använder för överlevnad) som finns;
Borttränging: glömde bort provet som vi har imorn totalt i lördags, satt o såg på fotboll istället och planera london resan.
Förnekelse: redovisning på fredag? ts. *stoppar huvudet i sanden*
Reaktionsbildning: sitter o intalar mig att det här med organisation och ledarskap är SKITAKUL.
Rationalisering: jag kommer ju ändå inte att få mvg på kursen så det är ju ingen idé att plugga ihjäl sig...
Regression: i förrgår la jag mig i fosterställning på golvet, läste LT och tyckte allmänt synd om mig själv
Subliminering: Hur många gånger "glömmer" man bort o gå på teater i svenskan.?
Projicering/förskjutning:  igår när chelsea kvitterade så skrek jag att det var farshans fel för att han sa att det skulle bli 1-1.
Isolering: (håller isär tankar och känslor) nåt som jag försöker göra men som går förjäves..
och framförallt HUMOR!

lyssna på den här ba;
"varför skriver inte bagaren ner recepten på papper?"
"vet inte"
"för han har dom i bakhuvudet" HAAAAAAAHAHAHHAHAH, FATTARU!? BAK-HUVUDET HAHA

eller den hära:
"varför har giraffen så lång hals?"
"vet inte"
"för att huvudet sitter så långt bort från kroppen!"
hihihiihihihhi HAHA

"ser du killen där borta?"
"aa..."
"han komer att bli döv snart."
"dårah?"
"han käkar wasa bröd, FATTARU?! WA-SA?"   HAHA! xD


Nej, nu ska jag plugga, plugga som satan, så att morgondagen inte blir sådan:

108455-28

Kommentarer
Postat av: Roggan

vem får sämst på detta prov?

2006-12-11 @ 20:27:10
Postat av: pontus

äh fan, det flöt ju på ganska bra, man kanske skulle ta o vara född till ledare, det vore ju ballt iaf ;)

blogg.se har fuckat ur så jag har inte kunnat uppdatera på 3 dagar, inte för att någon verkar sakna det eftersom inga kommenterar, but still ;) love you. puss

Postat av: maliciousDin ääälskingsfjolla^^^^^^^^^^^^^^^^

"markus lille varför petar du på flaskan?- det är ju en PET-flaska." hahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2006-12-13 @ 22:26:52
Postat av: Lindberg

Hörru, Ponsjo...

2006-12-14 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback