inte undra på

att man blir lite retarded med en sån där mami, och papi ska vi inte prata om, hans skämt har ju solkat ner mig totalt.

var hos mormor o morfar idag, riktiga schöningar de där asså.

mormor: "jaha Pontus, du ska till england ja, med vem?"
jag: "yes, med Alvin the icelander, från mitt fotbollslag"
mormor: "ja, det där är ju så faschinerande, att det finns intelligent liv så långt borta..."
jag: "njae, jag tror att du skulle hitta ganska många likheter mellan stockholm och reykjavik"
mormor: "näh, äh, resten av ön är ju bara svart"

^^

morfar: "det var en jättesöt kassörska på elbe här nere, och hon log mot mig o var så glad så..."
mormor: "det tror du ja..." *vänder sig demostrativt bort*
morfar: "och så var hon alldeles jättetrevlig, helt utan anledning..."
jag: "hur såg hon ut då?"
morfar: "såhär jättesöt med mörkt glansigt hår och vackert leende"
mormor: "jaja..."

riktiga schtekare dom där asså.

nu e det helg, de e bra det. och imorn är det ICA firmafest = gratis måltid, gratis alkohol och gratis taxi hem.

hihiiiiiiii

Det var en gång en grön och en gul banan som var ute och gick. plötsligt gick den gröna bananen fram och gömde sig bakom en lyckstolpe och skrämde den gula bananen. då sa den gula bananen :
- Fan va du är omogen!!!


HAHAHA, BA FÖR KUUUUUUL HAHAHA, ROFL.

Kommentarer
Postat av: Alex fucking Sander

Hello min frände. Allt bra där borta i den lite mörkade delen av vår vackra vackra stad?

Jag skriver här till dig för att mer elle rmindre KRÄVA att du länkar till min genom din mycket vackra och generösa "stories of my a(c)unt (snott från Simma lugnt larry)

Desstuom har jag väl inte mer än rätt till det eftersom med hjälp av mina tillrättavisanden har din blogg nu blivit någonting man kan läsa, du skriver välk rätt skoj med de dära jääävla "radbrytningarna" var ju helt hemska, folk gick ju bara in för att få reda på om du skulle lära dig någon gång ;) därför du kunde ligga före mig! Sen kom jag, som en skänk från ovan, som självaste Jesus Christian och gav dig min blessing, så, varsågod... och länka nu förfan..


Love you \ Your sweetie cranberry pie boy :-P

Postat av: eebba

och eftersom du tycker att det är så otroligt skoj när någon kommenterar din blogg, så kan jag kommentera igen :D haha

2006-12-10 @ 13:34:18
URL: http://ebbaendoff.blogg.se
Postat av: däääijwied

Men fuck alltså... ja tycker din morfar kan gå med den där elbetjejer så man kan lägga in en stöt ¨på din mormor;) voore fett nice!;D

2006-12-12 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback