"Hur mycket än vinden viner....


....kan inte berg buga för den"




vi har smarta människor i världen.
vi har korkade människor i världen.
och vi har framförallt många betong-sär i världen.



"HÖHHHHHHÖÖÖÖÖÖ, STEN, HALLÅH?! GE MIG STEN. ÖHH, KASTA STEN...UGH....HAHA PANG, BUSSRUTA SÖNDER HAHAAAAA...Ha...ha...hmpf...."



det finns så förfärligt många onödiga människor.  slår sönder saker, snor saker, hackar datorer, vad du vill.

jag tycker vi borde ändra lagstiftningen, så att om jag exempelvis skulle döda nån snubbe så skulle dens kriminella bakgrund tas med i bedömningen, och om den är grov så måste man få förlindrat straff för att man hjälper samhället en bit på rätt väg.

aja, åt helvete med idioter. end of discussion.



idiot






idag var det jobb på mitt kära ica som gällde, den generellt härligaste kunden som handlar är en man i 40års åldern. de är alltid trevliga, och om jag har tur så drar de resultaten på de tidiga fotbollsmatcherna...

som idag till exempel:

"Jävla skitar de där, arsenal..."
(!) "aha, vadåra?"
"de har ju sån förbannad tur..."
"har matchen spelats ännu? (arsenal-tottenham)
"aa...jävla skitdomare, två straffar fick dom"
"vad blev resultatet då?!"  säger jag som anar något trevligt...
"3-0"
(HAHA. TOTAL PWNAGE MOTHER FUCKER!!!)
"jasså...där ser man"


hihihihhiihhihiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nej, såga armen av mig o dra mig baklänges i hundskit, det var fanimig längesen arsenal vann, ^^

och så dagens surkärring....

jag råkade fortsätta på nästa kunds varor för de hade inte lagt någon sån här "Ny Kund" sak på bandet.

fett rutten attityd;

"hörre, va håller du på med?! de där är inte mina grejjer!"
"oj, men det är lätt o ordna....så, fixat "
"pyttsan..."
"...vad sa du?"
"du bara sitter där o sover"
(.....och snart somnar du in för gott din gamla levande fosil, må tusen råttor pinka på din grav)
"aja, 84 kronor."

BAH.


Kommentarer
Postat av: Lindberg

Du har börjat skriva så konstiga saker på sistone...

2006-12-03 @ 18:57:08
Postat av: alex fucking sander

Hello darling!

Fan sitter du här igen din lilla filosof, försökt att förstå vad du skriver i många inlägg nu men jag har gett upp och erkännt. Du är för djup för mig, jag är helt ute på djuptvatten(ORDVITS)

Men men, tänkte såhär snubben, du ska få äran att skriva ett gästinlägg i min kära blogg! Om du nu vill detta förstås (:
Sweet av mig va?

För övrigt tycker jag du ska sluta trycka på enter efter varje rad, det där är ju sånt man gjorde i 3an när man skullle skriva en uppsats på en a4a


Det







Var









en






gong






enn









saga

















om









THE END



Men nu blir det the end för mitt lilla inlägg iaf, skrev precis ett mycket mysigt i min egen blogg som jag tycker du ska ta dig en titt på ;) så får du se hur det ska se ut, så ryck upp dig nu din gamle hora och skriv mer av din underbara text per inlägg! We want it, and we love it.


Love jaah \ Fuckingsander


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback